Ons kindje is best wat ouder dan die van jullie. De onze zit al op de basisschool. Dus wat jullie schrijven, herken ik niet meer zo. Alleen dat kk wel losser is geworden op de bs.
Mijn dochter is ook redelijk groot voor haar leeftijd. Qua gedrag doet ze t ook gewoon goed. Soms wordt ze 3 geschat, maar geen vreemde blikken verder.
En jullie dame is 2,5 nu? Een jaartje verschil zeg maar. Ik denk dat dat nog wel te overbruggen is. Maar de onze is gewoone extreem lang en dat zorgt niet altijd voor leuke opmerkingen + dat kk verstandelijk ook voor liep/loopt, maar motorisch niet ( nu wel hoor, maar paar jaar terug niet) Behalve: zo lang en slank is een heel mooi figuur, dat beloofd wat voor de toekomst. Maar voor de rest alleen maar opmerkingen die suggeren ( mede door het verstandelijke en de lengte) dat kk al oud genoeg is om bepaalde dingen ( zelf) te doen. moe moe moe werd ik er van. Altijd in de verdediging te moeten springen. Ik zei vaak genoeg tegen manlief: ik plak een briefje op het voorhoofd: IK BEN NOG MAAR 2
Ik maak me dr niet zo'n zorgen om. Ik was zelf als kind ook lang, ze hadden geschat dat ik 1,80 zou worden. Ik ben nu 1,67 In onze beide families komen maar heel weinig lange mensen voor.
Nee ik maak me er ook geen zorgen om hoor. Wij waren beiden is het koud daarboven? Maar zijn beiden allebei "normaal". Dus kk zal dalijk ook wel stoppen met groeien. Dus in dat opzicht maak ik me ook totaal geen zorgen. Op het cb zeiden ze altijd: mooi slank beter dan klein en dik. Maar de opmerkingen van anderen waren/zijn nooit leuk. En dat is niet tegen kk, maar tegen mij.