ouders en bevallen van eerste aaarggg!

Discussie in 'De bevalling' gestart door N1982, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb niet heel het topic gelezen... flarden... maar iig.. je schrijft dat je in het ziekenhuis wil bevallen..??!!

nou dan is het probleem toch opgelost...

hier mocht ik in het ziekenhuis maar 2 man erbij hebben hoor... dus geeft het ziekenhuis maar de schuld!!!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou ja, het is natuurlijk jouw bevalling en jouw/jullie kind wat geboren gaat worden. Als je je moeder en zusje erbij wilt hebben bij de bevalling, dan bel je die als ze moeten komen. En je vader bel je gewoon niet. Dan is ie maar beledigd hoor als hij pas gebeld wordt als de baby geboren is. Da's nog altijd beter dan dat jij tijdens je bevalling in de stress zit over je vader die op de gang zit te wachten en je ouders die daardoor misschien wel ruzie gaan zitten maken. Echt hoor, als je gaat bevallen heb je wel wat anders aan je hoofd en is ouders-geneuzel het laatste waar je op zit te wachten. Dus kies voor je zelf en dan laat je je vader maar lekker in zijn sop gaarkoken als hij zich niet als de volwassen man die hij is kan gedragen.

3. N1982

N1982 Lid

5 dec 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    het ziekenhuis had ik ook al gebeld om te vragen hoeveel mensen er aanwezig mogen zijn en dat is aan mij zeggen ze. Ze konden me alleen adviseren om het niet te druk te laten worden omdat het voor mij dan niet prettig bevallen is. Maar ik kan altijd nog zeggen dat er maar 2 mensen bij mogen:D

verder idd afwachten hoe alle loopt, op het moment dat ik aan t bevallen ben kan ik altijd nog anders beslissen.

ik toch van de gekke dat ik rekening hou met iedereen:(:x IK moet verdikkeme bevallen!!

4. N1982

N1982 Lid

5 dec 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en mijn vriend of ex vriend beter gezegd zal zoiezo niet meer bij de bevalling aanwezig zijn:( zie mijn andere topic...

dus waarschijnlijk wordt het bevallen met alleen mijn moeder er bij

Deel Deze Pagina