Mijn dochter heeft sinds vanmiddag oorbelletjes ze is zoooo trots en ik ook Hahaha Toen ik ersterilon op wilde doen riep ze ineens neeeeee (ik denk t doet pijn ouzo) niet eruit halen mama !!!
leuk, wij willen eigenlijk wachten tot ze 5 is, maar ze is zo gek op oorbellen en heeft het er zo druk mee, ik denk dat we voor haar 4de verjaardag maar wat oorbelletjes laten schieten.
Wij zeiden dat in t begin ook maar veel meisjes uit d'r klasje hebben t en ze zag ze in de winkel dus wilde ook Hahaha vooruit dan maar
mijn dochter had precies dezelfde oorbelletjes toen ze net oorbelletjes kreeg mijn dochter was bijna 2
Het schijnt dat je beter geen sterilon kunt gebruiken, maar beter betadine. Dit prikt minder en de bevordert de wondgenezing.
hihi. mijn dochter van 4 heeft nu 1.5 week oorbelletjes en ook die bloemetjes. alleen wel in t zilver wij kregen een ander goedje mee om elke dag op de oren te doen want sterilon wordt tegenwooordig juist afgeraden
moet je ook nog steeds de oorbellen draaien? inverband vast groeien? mijn dochter weet dat het even pijn doet, het schieten, maarja vroeger moesten ze geregeld gedraaid worden, ik ben bang dat ze dat niet wil/toelaat (al is ze meestal wel makkelijk)
ja goed draaien ze moeten minstens 6 weken blijven zitten ...bij mijn dochtertje( heeft ze nu 2 weken) deed het de eerste dag een beetje zeer maar nu kijkt ze niet op of om als ik aan de oorbelletjes draai..ik draai 2 x per dag
Toevallig toonde onze dochter hier vandaag voor het eerst interesse in mijn oorbellen en later die dag ook in die van oma... Maar ze moet toch nog écht wat jaartjes wachten voordat ze ze mag! Wel leuk hoor, die bloemetjes! Waarom zou sterilon niet meer mogen tegenwoordig?? (ook oprechte vraag)
Mooi hoor. Onze dochter vindt oorbellen ook leuk, maar moet er nog maar even mee wachten. Wel geef ik haar soms plakoorbellen. Speciale stickertjes die je op de oren kan plakken, heb ze bij H&M gekocht. En dan is ze ook trots.
Leuk, mijn dochter heeft ze ook sinds 2 weken, gewoon met sterilon gedraaid twee keer per dag en dat blijf ik nog twee weken doen, nergens last van gehad gelukkig! Ik ben ook trots omdat ze er zelf zo trots op is, en omdat ik het stoer vindt dat ze het deed, ook al heb ik wel een paar keer gezegd dat het wel een beetje pijn zou doen. Als ze iets echt wil doet ze het gewoon, echt stoer
gewoon omdat ze t goed gedaan had en dan zegt ze gister ook nog : mama, ik ben zo blij met mijn oorbellen . nou dan smelt ik helemaal
waarom moet je wachten ?? hier in t dorp deden ze t ook niet onder de 6 jaar en ergens andersweer wel , dus je moet ff zoeken
Waarschijnlijk omdat ze het nog niet wil Ik heb het bij Lucardi laten doen trouwens, mijn dochter is bijna 4 maar dat was geen probleem.
Ze had dus niet gehuild... gek eigenlijk dat je iets van plan bent te doen waarbij je toch rekening houdt dat je kind het 'niet goed zal doen' (huilen) Fijn dat het goed gegaan is en ik kan me voorstellen dat je dan heel blij bent en wat trots op je kind. Maar... je had het ook kunnen laten en dan had je je geen zorgen hoeven maken vooraf Gelukkig vindt je dochter het heel mooi