Ja hoor de vlekkentijd komt er weer aan Weet iemand wat dit voor vlekjes zijn? Dr staan er n paar ook nog op zn zij en n paar op zn schouderblad en achterop zn nek. je voelt ze niet, dacht eerst aan een vlooieninvasie haha. Sem is verder alleen weer snotverkouden. http://i.imgur.com/0Lqvu.jpg Thanks
Nou t trekt weer weg? Had even gehoopt dat t se zouden zijn. Niet dat k wil dat ie ziek is maar dan hebben we die maar gehad. Saskia, t is zn nekje en er kwamen er later 2 op zn zij bij. Maar nu is er niks meer te zien. Echt he ik HAAT vlekken
Tamireya, ja dat dacht ik ook, maar ze jeuken niet en liggen niet net als normaal gesproken op de huid. Je voelt ze niet. En nu zijn ze bijna weg. Het mysterie van de vlekken hahaha
Ze hoeven niet perse te jeuken en je hoeft ze ook niet altijd te voelen.... kan ook gebeuren dat het pas later (of helemaal niet) begint te jeuken en dan gaan ze (door het krabben) zelf "dikker" worden
oh ohhh een rode vlekjes ziekte.... tja er zijn er zooo veel.. dochterlief zat pas helemaal onder de uitslag aldus het kdv. En koorts en huilen etc. Dus ik werd op mijn werk gebeld of ik haar kon komen halen. Lastig maar goed het ging... thuisgekomen NIETS aan de hand geen vlekjes geen koorts, vrolijk... . KDV gebeld daar beweerde ze bij hoog en laat dat ze met twee leidsters weldegelijk veel vlekjes gezien hadden. voor de zekerheid huisarts gebeld en e.e..a uitgelegd en gevraagd wat nu.. .Advies.. 1 x per dag tempen en er zijn zooo veel rode vlekjes ziektes.. de 1 is snel weer voorbij de ander duurt een paar dagen tot een week ofzo...