Zoals de titel al zegt... Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad! Alles was prima in orde met onze kleine vent Ik dacht ik zet dat ook eens in een topic want je ziet tegenwoordig alleen nog maar topics over de 20 weken echo waar dingen worden ontdekt... Zo, dat wilde ik even kwijt
Ja die had ik geplaatst en die klopte... het geslachts wisten we al bij de 16,5 week want we hebben toen een geslachtsbepalings echo gehad
Oooo leuk joh..Bij mij word er elke x jongen voorspeld..volgende week donderdag pretecho ben zo benieuwd!Heb al een jongen en 3 meiden, jongentje nu zou dus erg leuk zijn ,,we hopen natuurlijk opp een gezond kindje
Fijn voor jullie dat alles in orde is! Ik kan me voorstellen dat je soms best zenuwachtig kan zijn, als je al die nare verhalen leest. Beter is ook om dat soort topics te vermijden als je zwanger bent.
ik heb hem vorige week gehad...vond het ook zo ontzettend spannend. maar alles was goed moet ons meissie gelukkig. fijn dat bij jou ook alles goed was!! lekker verder genieten nu
Ik was ook heel erg zenuwachtig inderdaad omdat ik allemaal enge verhalen las hier! Dus daarom dacht ik, ik maak een topic waar eens een keer in staat dat alles goed is... Want dat kan natuurlijk ook met de 20 weken echo! Echt heel fijn voor iedereen met een goede 20 weken echo!! Nu kunnen we echt genieten! heeeeerlijk!