Ik was vroeger helemaal verslaafd aan de duyvis knabbelnoten, en sinds ze uit de handel zijn heb ik nog geen vergelijkbaar alternatief gevonden. Wellicht dat jullie alternatieven hebben gevonden?
Ik weer niet welke smaak je bedoeld maar ik heb ze laatst nog in huis gehad. Dus uit de handel? Hier niet.
Online zijn ze ook nog te bestellen. Ik kreeg voor Sinterklaas 8 pakken van mijn lievelingskoekjes die ik zelf nergens meer in de winkel kon vinden!
weet je dat zeker? Wij waren laatst twee dagen weg met elkaar en op de hotelkamer hadden ze ook een prijslijst van kleine snacks, en daar stonden ook knabbelnoten op, maar er lagen borrelnoten en die liggen ook overal in de winkels. Hier geen knabbelnoten te bekennen. Waar heb je ze gekocht? Ze staan ook niet meer op de site van de duyvis tussen hun assortiment
Die zijn gewoon nog te koop, maar dan niet meer als knabbelnoten, maar als borrelnootjes. Volgens mij is er niks veranderd aan de nootjes zelf, maar hebben ze alleen een andere naam gekregen.
Heb net gekeken op de Duyvis site, ze hebben inderdaad een andere naam gekregen. Alle smaken zijn nog hetzelfde.
Ik denk idd dat ze een andere nam hebben gekregen dan. Mijn man zette laatst nootjes op tafel en ze waren het echt!
Hmm vreemd, ik heb die laatst geprobeerd en had echt het gevoel dat ze anders smaakten! ik zal ze nog eens proberen. Bedankt dames!