hoi meiden, ik heb binnenkort een feest en dan wil ik deze tuniek aan, maar wat zouden jullie er onder doen?! ik zat te denken aan een witte legging, maar zal er geen (wit)kleurverschil zijn aangezien de tuniek van satijn is?! alvast bedankt... Bekijk bijlage 140717
ik zou juist dezelfde "paarse" kleur legging nemen als je tuniek... een witte eronder is niets ordinairs aan... zwart lijkt mij persoonlijk niet zo mooi aangezien je dan 3 kleuren hebt... zou voor wit of paars gaan...
Een witte legging zou ik inderdaad ook niet doen. Ik denk dat ik er een skinnyjeans onder zou doen. Maar is ook afhankelijk van wat voor feestje het is.
zwart oogt luxer, wit is mooi voor een informeel feest, ik weet natuurlijk niet wat het voor feest is. Kleurverschil zal niet heftig zijn bij wit hoor, zolang je maar een echt witte legging/skinny jeans/witte broek neemt. maar zelfde kleur paars is ook mooi als je hem kan vinden. p.s. zie nu dat er ook zwart in het tuniek zit, dus dan kan zwarte legging ook prima,is misschien dan juist nog wel mooier als paars, omdat dat een minderheidskleur in het tuniek is.ehh snap je wat ik bedoel.. hihi
ik vind een witte legging/broek ook erg mooi bij dit het is nu lente dus waarom niet en je moet doen war jij je goed bij voelt
hey meiden, thnxx voor de reacties! stel ik doe er een paarse legging onder passen de zwarte pumps er dan nog wel onder of moet ik dan witte hebben?!
Ik zou ook eerder voor een witte legging gaan, maar dan heb je wel gelijk een zomerse uitstraling. dat zou ik alleen doen als het mooi weer is. Donkerblauwe legging zou ook nog kunnen. En dan als accent dezelfde kleur accesoires erbij (armband/ketting).
Nee, geen wit! Zwart zou ik eerder doen. Je tuniek moet opvallen! Met mooie grote paarse oorbellen en paarse armband. Geen ketting. Anders is het v-vorm effect weg. Oja, ook zwarte hakschoenen of paars...
Als je er iets wits onder wilt zou ik voor een witte skinny jeans gaan. Witte leggings vind ik zelf echt niet mooi. Wil je toch graag een legging, dan zou ik een zwarte nemen. Ik zou persoonlijk nooit voor een paarse legging gaan, dat zou me echt té paars worden allemaal bij elkaar.
gave tuniek! Ik zou voor zwart gaan.. maar dat komt ook doordat ik beste billen heb en wit legt de aandacht daar meer op dan zwart Waar heb je die tuniek trouwens gezien?
thnxx, ik heb ook beste billen(dus ik denk dat ik toch voor zwart ga dan) Satijnen tunica - Tunica´s bonprix
ik zou als je een legging wilt voor een zwarte gaan, als je liever wit wilt is een witte skinny denk ik beter. zwarte pumps vind ik in beidde gevallen wel kunnen.