Ouders gescheiden of nog bij elkaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe is dit bij jullie?

  1. Ouders gescheiden en beiden nog 'single'.

  2. Ouders gescheiden en 1 heeft een partner.

  3. Ouders gescheiden en beiden weer n partner.

  4. Ouders bij elkaar en niet gelukkig.

  5. Ouders bij elkaar en nog steeds gelukkig.

  6. Anders, nl..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    @tirtilisko
    jemig meid wat een verhaal pfffff das volgens mij het ergste wat je ken mee maken vooral na 4 maanden pfff
     
  2. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Anstefay idd je hebt gelijk ik was nog maar net 10. ze zijn alle twee op 26ste overleden echt precies 4 maanden. De artsen hadden gezegd dat de ziekte van mijn moeder (kanker) veel sneller was verspreid omdat ze zoveel verdiret had van mijn vader die was overleden :( :cry:
     
  3. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    heey meid dat hoor je wel eens vaker idd pfff wat een opgaven zeg he mis mijn moeder heel erg laat staan als je er 2 moet missen!
     
  4. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    je hebt gelijk meid het was voor mij een enorme klap. Want het verdriet van mijn vader was nog zo nieuw zo pas geleden en ineens een tweede enorme klap. En toen stond ik alleen op de wereld zonder ouders. Ik was gewoon alles kwijt


    Maar nog steeds is het verdriet van mijn ouders heel erg en zit heel diep in mijn hart wat nooit minder zal worden
     
  5. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    meid echt heel veel respect voor je en heel veel sterkte toe gewenst!
     
  6. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Mijn ouders zijn 19 jaar geleden gescheiden, maar ze zijn 6 jaar geleden weer hertrouwd. De reden van de scheiding is een alcoholprobleem bij mijn vader, hij is daar gelijk mee gestopt toen wij weg waren. Toen wij eenmaal de deur uitgingen zijn ze weer bij elkaar gekomen, dan is het toch echte liefde he.

    groetjes
    conny
     
  7. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Mijn ouders gingen scheiden toen ik 17 was, m'n pa is met een nieuwe getrouwd maar ook weer gescheiden (na 5 jaar). Beide zijn ze (wat ik weet dan hè) single.
    Mijn schoonouders zijn gescheiden toen mijn man 11 was. Z'n pa heeft sinds 3 jaar een relatie (tussendoor ook nog wel wat gehad) en z'n ma heeft al 15 jaar een relatie.

    Wij hebben wel gekozen om te trouwen: we weten allebei hoe het niet moet :)
     
  8. bloempje27

    8 apr 2007
    96
    0
    0
    mijn ouder zijn al 30 jaar gelukkig bij elkaar
     
  9. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Me ouders waren bijna 40 jaar gelukkig getrouwd, maar helaas is me pa 6 jaar geleden aan kanker overleden.
    Me ma is nu nog steeds single en mist me pa nog steeds elke dag!

    Liefs Marjo
     
  10. MaMa WeN

    MaMa WeN Lid

    2 jul 2007
    47
    0
    0
    kapster
    mijn ouders zijn nou ongeveer 2 maanden gescheiden, en mijn schoonouders zijn gelukkig bij samen!
     
  11. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Mijn ouders waren gescheiden maar zijn 12 jaar geleden weer met elkaar getrouwd.....
    Ben dus op de bruiloft van mijn eigen ouders geweest...wel gek hoor !
    Maar nog steeds is het "ze kunnen niet met elkaar...en al helemaal niet zonder elkaar"
     
  12. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Mijn ouders zijn nu bijna 16 jaar getrouwd,
    en om nu te zeggen dat ze echt gelukkig zijn, eh ik weet het niet,
    Ik moet zeggen dat ze nu wel leuker met elkaar omgaan dan een paar jaar geleden, maar dat had zijn redenen natuurlijk ook.

    Dus heb gezegd getrouwd maar niet gelukkig.
     
  13. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Mijn ouders zijn nu dacht ik 35 jaar getrouwd (ongeveer, weet 't niet eens zeker, schaam, schaam) en nog steeds gelukkig met elkaar. Je kan zien dat ze echt nog steeds heel veel van elkaar houden, dat is heel mooi.
     
  14. Mijn ouders zijn nooit getrouwd geweest en zijn uit elkaar gegaan toen ik een jaar of 4 was.

    Mijn moeder heeft daarna meerdere mannen gehad (niet getrouwd hoor, maar vriendjes klonk zo raar haha) en is nu al een aantal jaar samenwonend met 1 en dezelfde.
    Verder geen contact meer met haar.

    Mijn vader is al die tijd tot en met nu alleen. Wel woont mijn broertje nog thuis.

    Bij mijn schoonouders, ook uit elkaar, maar wel getrouwd geweest. Uit elkaar gegaan toen mijn vriend een jaar of 6 was ofzo (waren al wel lang gescheiden, aantal kinderen buiten het huwelijk om dus)
    Mijn schoonmoeder is nog steeds alleen en mijn schoonvader is al weer 13 jaar ofzo samen met een nieuwe vrouw en daar ook mee getrouwd.
     
  15. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Mijn ouders zijn gescheiden toen ik drie was en ze zijn nu beiden al weer een tijd hertrouwd! :D
     
  16. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    mijn ouders waren 35 jaar getrouwd toen mijn moeder overleed (9 jaar geleden) nu is mijn pa inmiddels ook overleden ...en zijn ze weer bij elkaar ...of ze ooit echt gelukkig getrouwd waren ...dat weet ik niet
     
  17. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ow en de ouders van mijn man zijn gescheiden toen hij 10 jaar was , zijn moeder is inmiddels al weer een jaar of 13 gelukkig getrouwd , en zijn pa is nadien getrouwd en weer gescheiden en nu weer getrouwd
     
  18. dennisenjose

    dennisenjose Actief lid

    29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    Mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar en zijn nog gelukkig
    ze waren zondag 26 augustus 30 jaar getrouwd
    we hebben ze een kadobon gegeven dat ze ringen kunnen laten tattoeren want daar hadden ze t al even over

    groetjes jose
     
  19. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Mijn ouders zijn al ruim 45 jaar getrouwd en nog steeds gelukkig met elkaar!
     
  20. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

    mijn ouders zijn bij elkaar voor de kinderen maar zijn niet gelukkig.
     

Deel Deze Pagina