Help mijn man is klusser!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sallie, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wie heeft het gister gezien?

Wat een raaaare mensen zeg! Ik vroeg ne af hoe ze aan dat mooie huis kwamen!

2. dekilene

dekilene Niet meer actief

ja ik had het gister ook gezien.
    huis is af en mooi, toen wist die vrouw het allemaal niet meer in hun relatie/huwelijk...

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb t ook gezien.
    Vond die mensen niet raar, gewoon mensen die erg veel mee hebben gemaakt. Hij had een hersenbloeding gehad toch?
    Daar kunnen mensen enorm door veranderen. En ik denk dat zij ergens had gehoopt dat dit zou helpen om hun huwelijk te redden.
    Maar als het op is, is het op.

4. dekilene

dekilene Niet meer actief

ik vond het sneu om te horen toen ze zich zelf voedvee noemde:(

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

eerlijk? ik vond die vrouw een enorm verwend nest!!! en waarom is het raar dat ze zo een huis hebben? wij wonen ook in zon soort huis en ik ben echt niet raar ( tenminste voor zover ik weet)

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

nu ben ik nieuwschierig, even kijken of ik het kan zien bij net gemist

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Hele aparte vent! Misschien is hij zo door de hersenbloeding, is niet niks natuurlijk. Volgens mij was zij wel helemaal klaar met hun relatie. Volgende week komen 2 mensen die ik ken...

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Het is natuurlijk heel sneu dat hij een tia heeft gehad, maar het kwam op mij niet over alsof hij daarvoor nou zo'n hartelijke man was, de vrouw noemde zichzelf niet voor niks altijd al een voetveeg/goed voor het aanrecht.

Iemand zegt dat ze de vrouw zielig vindt omdat ze zichzelf een voetveeg voelt. Ik heb daar altijd een beetje moeite mee, zet jezelf toch niet zo in de slachtofferrol, step up. Ze kan zelf ook een kwast pakken hoor...

En over rare mensen, dat was niet gebaseerd op het huis hoor, ik vind het een prachtig huis. Ik vind hun gedrag/manier van met elkaar omgaan gewoon raar. En dat ik schreef dat het me verbaast dat ze zo'n huis hebben was meer omdat ze er niet uitzagen als mensen die een huis als dit kunnen betalen, maar dat is matuurlijk een vooroordeel....

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Grappig! Ken je ze goed? De man is iig een collega van mijn vriend zag ik ;).

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Nee meer van gezicht, ik vind haar maar een trut haha ( is echt een mening van vroeger) hij is volgens mij heel aardig. Wist ook niet eens dat zij samen waren

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vond haar op het voorstukje al vevelend, oeps haha. Ik ben iemand die nogal snel conclusies trekt...

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Haha ja dat zei ik ook al tegen mijn man. Vroeger was zij best een kreng. Erg arrogant. Moet eerlijk zeggen dat ik haar al jaren niet heb gesproken hoor dus misschien is ze wel veranderd

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Het was duidejk geen warm gezin, kinderen die bang waren voor vader. Volgens mij werd er niet veel in huis gesproken ofzo. Wat ik me ook afvroeg is waarom die kinderen door de week op een internaat zaten? Denk ook dat het huwelijk ten einde was, en dat er wel gehoopt werd op betere tijden, maar dat het eigenlijk al te laat was.

14. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik voelde in het begin vooral veel medelijden voor de vrouw des huizes en de kinderen. Ze hebben al veel meegemaakt met hun vader/man en dan is een huis wat niet af is en de stress daarvan gewoon killing!

De man des huizes vond ik in het begin erg kil en star maar heeft in mijn ogen toch laten zien dat hij een warme hartelijke man is. Hij is niet open en knuffelig en kan niet makkelijk praten maar hij staat er wel voor open.

De vrouw des huizes vond ik later juist weer "makkelijk" na alles wat hij voor haar heeft gedaan, ZIJN klus uit handen geven en zelf mee werken aan di programma en aan de opbouw van het huis en dan zegt zij doodleuk "ik weet niet of het nog zin heeft" en vlak daarna "ik wil weer dat het goed komt".
    Ik denk dat zij op dit moment vooral aan haarzelf moet werken. Ik vond haar in het laatste stuk juist bot en star!

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vroeg ik me ook af!

Weet niet echt wat ik van deze mensen moest vinden, vond ze in ieder geval wel appart maar kan niet echt zeggen waarom.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb net de aflevering bekeken enik deel deze mening helemaal

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou inderdaad wat een stel he!
    vroeg me trouwens ook af waarom de kinderen naar een internaat gaan en wat voor baan meneer had met zo'n enorm huis
    maar beide is me niet duidelijk geworden.

vond die vrouw ook maar een beetje vreemd hoor. ik dacht ' ze zit in het verkeerde programma ' meer iets van red mijn relatie
    en hoe ze over haar man sprak op tv vind ik ook niet erg netjes ook al is je relatie niet goed

18. Doowske

Doowske Lid

16 dec 2012
    67
    0
    0
    Enschede
    Het programma is zo wie zo dom je moet gewoon je vriend of man zo ver krijgen dat die het huis afmaakt en dat die hulp vraagt......... Als je dat niet kunt handelen met elkaar wat is je relatie dan ...... Als ik het programma soms terug kijk denk ik van, Waarom laat je het zover komen.

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nouja is t echt relevant om te weten waarom de kinderen doordeweeks op een internaat zaten??

Ik bedoel, we hoeven niet alles te weten toch?
    Verhalen kunnen heel gecompliceerd in elkaar steken.
    Dat is van mij precies hetzelfde, ik heb zelf blijkbaar op sommige momenten een erg ingewikkeld leven die ook niet iedereen snapt.
    Zolang ik het maar snap :D

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nee totaal niet relevant, maar ik vroeg het me slechts af ;)
    En het is ook niet negatief bedoeld, vroeg het me gewoon af.

Deel Deze Pagina