Jeeetje!! Wat bezielt een mens ! Heel ziek. Zoveel vrouwen en mannen die er álles voor over hebben om een kindje te krijgen of te adopteren en als je dan dit soort verhalen hoort en leest. Onbeschrijvelijk. De wereld is gek geworden.
Wat ik er van gelezen heb is nog niet helemaal duidelijk hoe dit precies gebeurt is. De titel van het verhaal is iig misleidend want t kind kon net zo goed thuis alleen gelaten zijn waarna ze zichzelf in de nesten gewerkt heeft. Is net zo goed fout van de ouders maar is toch weer even wat anders als dat ze haar in bij het vuil gegooid hebben.
Echt afschuwelijk dit soort nieuws berichten.. Hoe kan je in hemelsnaam zoiets doen? Mijn hart vergaat al als ze huilt, ook al is het voor niets! Ik heb echt geen woorden voor dit soort mensen.
Ik zeg voor de grap ook weleens dat ik mijn zoontje in de prullenbak ga gooien als ie niet luistert, maar dat is dan meer als geintje uiteraard. Creepy als dit echt gebeurd is.
Jeetje ik heb hier geen woorden voor, hoe achterlijk kan een mens zij . Die mensen moeten ze opsluiten en nooit meer vrij laten. Wat een arm kindje, god weet wat die ouders nog meer met dat kleine kindje hebben gedaan. Ik kan wel huilen als ik dit soort berichten lees. Waar gaat het toch heen met de wereld
Echt waar.. verschrikkelijk!!! En die straf... ik heb NIKS tegen ouders die hun kinderen achter laten op een plek waar ze goed terecht kunnen komen. Laat ze het legaal maken om een kind af te geven bij een politiebureau of ziekenhuis.. Als ouders echt niet meer voor hun kinderen kunnen/willen zorgen zijn de kids dan beter af. Maar komop!!! In een vuilnisbak? Hoe achtelijk kan je zijn!!!
dit zijn geen mensen, dit ja.. heb er geen woorden voor! zonde dat meisje! zulke mensen horen GEEN kinderen te krijgen!
dit is gewoon te erg voor woorden wie dumpt zijn eigen kind nu in een vuilnis bak een kind verdient liefde en respect en zeer zeker niet zo gedumpt te worden deze ouders verdienen geen kinderen vreselijk zo vreselijk voor woorden:x hopelijk kom ik zo iets nooit tegen zulke mensen kan ik echt wat aan doen:x