Ouders Madeline verdacht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door apie, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara24

Tamara24 Actief lid

15 sep 2006
    172
    0
    0
    Administratie
    Den Haag
    Is er nog enige nieuws over dat klein meisje..

xxx Tamara

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

'Gevonden DNA mogelijk niet van Maddie'

AMSTERDAM - Het DNA, dat gevonden werd in de huurauto van de ouders van Maddie, is mogelijk niet van Maddie zelf, maar van haar jongere broertje en zusje. De politie heeft geen concrete bewijzen meer tegen de ouders.

Portugese onderzoekers hebben verklaard dat er onvoldoende bewijs is tegen Gerry en Kate McCann om ze verder te ondervragen, meldt thesun.co.uk.

Die verklaring wordt gezien als een grote overwinning voor de McCanns, in de strijd om hun naam te zuiveren. Twee weken geleden werden ze officieel als verdachte in de verdwijningszaak aangeduid.

DNA
    Het DNA, dat werd gevonden in de huurauto, die de McCanns pas huurde nadat Maddie verdwenen was, leek een doorbraak op te leveren. Maar nu blijkt dat het DNA net zo goed van het broertje of zusje van Maddie kan zijn. Het DNA wordt overigens nog steeds onderzocht door experts.

Overdosis
    De Portugese politie was ervan overtuigd dat Kate Maddie per ongeluk een overdosis slaapmiddelen heeft gegeven en dat Gerry heeft geholpen het lijkje te dumpen.

Detectives hebben dag en nacht gewerkt om meer bewijs te vinden, maar zonder een enkel resultaat.

De McCanns blijven wel verdacht en kunnen weer ondervraagd worden als er toch nog nieuw bewijs opduikt.

3. sweetangel100

Portugese politie onderzoekt dierencrematorium

MONCHIQUE - De Portugese politie heeft donderdag een dierencrematorium doorzocht op 50 kilometer van de plaats waar het Britse meisje Madeleine McCann in mei vermist raakte. Dit meldde Evert Hendrik Hoos, de Nederlandse eigenaar van het dierencrematorium Creon Starlight.

„De agenten vroegen me drie keer of ik de ouders van het meisje had gesproken of ze kende”, aldus Hoos in de zuidelijke plaats Monchique. De eigenaar zei ze niet te kennen.

Twee agenten in burger doorzochten het crematorium een half uur lang, ook binnenin de oven. De politiemannen wilden niet zeggen of ze naar Madeleine zochten. Het meisje verdween op 3 mei in Praia da Luz.

4. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    wat ik zo frapant vind aan deze zaak is dat ze bezig zijn het verhaal te verfilmen!? hoe bizar is dat en waarom wel van maddie en niet van al die andere kinderen die nooit zijn gevonden of nog naar op zoek zijn dit gebeuren draait alleen maar om geld in mijn ogen. kan niet anders.

voor mij zijn de ouders SCHULDIG ik geloof niks van die verhalen van die ouders.

5. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    hoe weet je dat ze het verhaal aan het filmen zijn?
    Niks van gehoord,Er is wel een film gemaakt, voor die tijd al die er erg op lijkt, en die in nederland gaat draaien, maar ik engeland niet omdat hij er zo op lijkt

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Uitgegeven: 21 september 2007 06:33
    Laatst gewijzigd: 21 september 2007 06:34

LONDEN - Kate en Gerry McCann, de ouders van het verdwenen Britse meisje Madeleine, zijn bereid tot een test met een leugendetector om hun onschuld te bewijzen.

Dit meldde de Britse krant The Sun vrijdag op gezag van een bron in de omgeving van het stel. Madeleine verdween in mei uit een Portugese vakantiewoning terwijl haar ouders vlakbij aan het eten waren.

Twee weken geleden bestempelde de Portugese politie het stel als verdachten in de verdwijningszaak.

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    het is op tv geweest schat anders had ik het niet gezegd. het verhaal word verfilmd

8. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    haha, jouw schat ben ik niet hoor

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nee, dacht ook al.. ;)

10. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik weet idd dat Ben Affleck een film heeft gemaakt wat sterk op dit verhaal lijkt en het meisje heeft ook dezelfde naam.
    Maar die film was al gemaakt voordat Maddy verdween.
    Ik heb niet gehoord dat er echt een film over Madeline zelf wordt gemaakt, vindt ik zelf nogal luguber.
    Niemand weet wat er is gebeurt en ik vindt het wel wagelijk als mensen daar echt een film over maken.

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    21-09-2007 08:39:05
    Eef Hoos duikt op in onderzoek naar Maddy
    RIJSWIJK - De Haagse Al Capone duikt op in het onderzoek naar Madeleine McCann. Donderdag doorzocht de Portugese politie het dierencrematorium van Eef Hoos in Portugal.

Het crematorium Creon Starlight ligt op 50 kilometer afstand van Praia da Luz. Het Britse meisje Maddy verdween daar op 3 mei. ,,De agenten vroegen me drie keer of ik de ouders van het meisje had gesproken of ze kende'', zei Hoos. De Hagenaar ontkent contact te hebben gehad met de McCanns en zegt ze ook niet te kennen. Eef Hoos stond aan het hoofd van het beruchte Scheveningse incassobureau Toetanchamon. Deze organisatie hield de Haagse regio eind jaren '80 in zijn greep met een reeks brandstichtingen en aanslagen. Hoos richtte zijn pijlen op Sijthoff Pers nadat de Haagsche Courant negatief berichtte over Toetanchamon. In het hoofdkantoor van de uitgever ontplofte een autobom.

Toen het incassobureau een vergunning werd onthouden, moesten overheidsinstellingen het ontgelden met aanslagen op een politiebureau en een kantoor van de sociale dienst. Ook Adri Duivesteijn, toenmalig wethouder van Den Haag, maakte kennis met Hoos' praktijken. De wethouder stak een stokje voor plannen van Hoos en werd bedankt met een bureaulamp vol explosieven. De gevolgen bleven uit omdat de stoppen doorsloegen bij het insteken van de stekker.

Hoos bleef altijd ontkennen iets met de aanslagen te maken te hebben, maar belandde wel in de gevangenis. Hoos wierp zich daarna op als belangenbehartiger van (ex-)gedetineerden. Hij gaf het blad The mis-Take uit, dat werd verspreid in gevangenissen en was grondlegger van de stichting Themis. Het kantoor van Themis in Almere ging in 1999 in vlammen op. Hoos wilde het pand herbouwen en een opvang beginnen voor oud-bajesklanten. Om dat te voorkomen kocht een omwonende kocht het pand op. Hoos nam de wijk naar Portugal.

12. sweetangel100

„Ontvoerder Madeleine verborg zich in appartement”

door Jasper van den Bovenkamp
    AMSTERDAM - Gerry McCann, de vader van de verdwenen Madeleine, is ervan overtuigd dat de ontvoerder van zijn dochter zich in hun appartement verborg, toen hij op hen paste.

McCann vertelde dat aan enkele van zijn vrienden. Vader en moeder McCann, die de hoofdverdachten in het onderzoek blijven, denken dat de ontvoerder via een ongesloten deur Madeleine heeft weggesmokkeld. Vervolgens zou hij haar door het slaapkamerraam aan de voorzijde van het appartement naar buiten hebben gedragen.

De ouders van het meisje bezwoeren dat zij tijdens hun vakantieweek in Algarve goed op hun kinderen letten.

De Standard meldt vandaag dat moeder Kate McCann voelde dat er iets niet helemaal klopte toen zij om 10 uur ’s avonds even bij haar dochtertjes ging kijken. Ze opende de deur en merkte tot haar verschrikking dat Madeleine niet in haar bed lag. Ze zocht drie keer achtereen als een gek het hele appartement af. Tien minuten lang kroop ze in elke hoek, maar toen ze haar niet kon vinden, rende ze weg en gilde: „Madeleine is weg! Madeleine is weg!”

De McCanns denken dat de ontvoerder ongeveer een uur voordat er een alarm werd afgegeven, in de flat was. Vader McCann had rond 9 uur nog bij zijn dochtertjes gekeken en zag dat Madeleine sliep. Haar tweelingzusjes lagen naast haar in wiegjes.

De deur van de slaapkamer was echter open geweest, terwijl vader zeker wist dat hij hem gesloten had. Vreemd, dacht hij, maar goed, de kindertjes sliepen.

Waarschijnlijk heeft de ontvoerder zich in de tussentijd in de badkamer of de slaapkamer van de McCanns verborgen toen hij vader hoorde. Daarna zou hij toegeslagen hebben.

13. sim

sim Niet meer actief

nou ik weet niet hoor, raar verhaal...

14. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik begrijp niet waar ze dat dan op baseren, is toch gewoon speculatie. Of zijn er ook bewijzen gevonden in die hotelkmer van een vreemde. Raar verhaal.

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ze gingen toch om de tien minuten kijken heeft er dus een uur tussen gezeten.

16. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    het zoveelste bericht dat Maddie ergens gezien zou zijn.

'Maddie in Marokko gezien'
    Uitgegeven: 23 september 2007 11:23
    Laatst gewijzigd: 23 september 2007 11:24

AMSTERDAM - Het vermiste meisje Madeleine McCann zou vlak na haar verdwijning in mei, gezien zijn in Marokko. Dat hebben twee getuigen afzonderlijk van elkaar aan de Portugese politie verteld, zo melden Britse media.

De getuigen zijn een Britse man en een Noorse vrouw. De Brit zou er zeker van zijn dat hij Madeleine in de lobby van een Ibis-hotel in Marrakech heeft gezien. De Noorse vrouw heeft verklaard dat ze het meisje in de buurt van hetzelfde hotel heeft gezien.

Man

Madeleine zou in het gezelschap zijn van een man en in het Engels hebben gevraagd of ze haar moeder weer snel mocht zien, aldus de Noorse.

Volgens de Britse krant News of the World hebben de getuigen het meisje beiden op 9 mei gesignalleerd.

De 4-jarige Madeleine McCann verdween op 3 mei uit een vakantiehuis in Praia de Luz in Portugal. De ouders van het meisje werden korte tijd als verdachten aangerekend. Tijdens de zoektocht naar hun dochter bezochten Kate en Gerry McCann in juni ook Marokko.

ZIE OOK:

17. sweetangel100

Ja meid dat is allang geleden, was toen ook in het nieuws :)

18. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    O ik lees het pas voor het eerst en stond nu ook pas op nu.nl vandaar dat ik het erop had gezegd;)

19. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    weet je, dit is echt zo een eindeloze zaak! Ik dnek niet dat er ooit boven water komt wat er gebeurt is en waar maddy is. ja misschien over 10/20 jaar ofzo! Dan horen we ineen op het nieuws:
    "na 20 jaar, britse maddy gevonden...."

Net als dat amerikaanse meisje in aruba, die Joran werd daarvan beschuldigt..ook daar is nooit wat uit gekomen...dat meisje is ook nog steeds van de aardbodem verdwenen!

kus miek

20. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    dat meisje op aruba kunnen ze wel in zee hebben gedumpt die zie je nooit meer iets van terug

Deel Deze Pagina