Ouders Madeline verdacht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door apie, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    die ouders verzinnen nu maar wat, waarom hebben ze dan niet eerder verteld! geloof er niks van.

2. Tamara24

Tamara24 Actief lid

15 sep 2006
    172
    0
    0
    Administratie
    Den Haag
    McCanns huurden privébedrijf in om Madeleine te vinden

LONDEN - De ouders van het verdwenen Britse meisje Madeleine McCann hebben een privébedrijf ingehuurd om hun vierjarige dochtertje terug te vinden.

Kate en Gerry McCann namen het bedrijf Control Risks Group (CRG) al vier maanden geleden in de arm omdat ze geen vertrouwen hebben in het Portugese gerecht. Dat schrijft The Times op basis van bronnen in de buurt van de familie.

Volgens Kate en Gerry trokken de autoriteiten in Portugal, waar het meisje op 3 mei tijdens hun vakantie verdween, niet alle sporen na. Het privébedrijf onderzoekt nu tips van mensen die beweren dat ze Maddie gezien hebben en werken ook aan een profiel van de mogelijke ontvoerder of ontvoerders. CRG geeft ook veiligheidsadvies in Irak en Afghanistan.

De toen driejarige Madeleine McCanne verdween op 3 mei in Portugal, waar ze op vakantie was met haar ouders en haar broertje en zusje. Sinds twee weken zijn Kate en Gerry McCann, die in het dossier officieel de status van ‘verdachten’ hebben, terug thuis in Groot-Brittannië.

Nog een miljonair schiet de McCanns ter hulp

Een Britse miljonair heeft bevestigd dat hij het echtpaar McCann financieel bijspringt. Brian Kennedy is eigenaar van de Latiumgroep die jaarlijks een omzet van ongeveer 400 miljoen pond draait en is ook eigenaar van het rugbyteam Sale Sharks. Hij zei het stel te willen helpen ingevolge alle aantijgingen tegen de McCanns.

Dat doet hij niet alleen financieel, maar ook logistiek door bijvoorbeeld de bedrijfsadvocaat Ed Smethurst en officieel woordvoerder Clarence Mitchell ter beschikking te stellen. De McCanns zijn aldus 'verlost van de dagelijkse druk om de juridische teams te coordineren die de naam van Gerry en Kate zullen zuiveren, waardoor alle partijen zich weer kunnen richten op het vinden van Madeleine', zo werd de miljonair op SkyNews aangehaald.

Het vermogen van Kennedy zou 250 miljoen pond bedragen. Eerder bood de flamboyante Britse zakenman Richard Branson de ouders van Maddie 150.000 euro aan.

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Gevonden DNA mogelijk niet van Maddie

AMSTERDAM - Het DNA, dat gevonden werd in de huurauto van de ouders van Maddie, is mogelijk niet van Maddie zelf, maar van haar jongere broertje en zusje. De politie heeft geen concrete bewijzen meer tegen de ouders.

Portugese onderzoekers hebben verklaard dat er onvoldoende bewijs is tegen Gerry en Kate McCann om ze verder te ondervragen, meldt thesun.co.uk.

Die verklaring wordt gezien als een grote overwinning voor de McCanns, in de strijd om hun naam te zuiveren. Twee weken geleden werden ze officieel als verdachte in de verdwijningszaak aangeduid.

DNA
    Het DNA, dat werd gevonden in de huurauto, die de McCanns pas huurde nadat Maddie verdwenen was, leek een doorbraak op te leveren. Maar nu blijkt dat het DNA net zo goed van het broertje of zusje van Maddie kan zijn. Het DNA wordt overigens nog steeds onderzocht door experts.

Overdosis
    De Portugese politie was ervan overtuigd dat Kate Maddie per ongeluk een overdosis slaapmiddelen heeft gegeven en dat Gerry heeft geholpen het lijkje te dumpen.

Detectives hebben dag en nacht gewerkt om meer bewijs te vinden, maar zonder een enkel resultaat.

De McCanns blijven wel verdacht en kunnen weer ondervraagd worden als er toch nog nieuw bewijs opduikt.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Moeder Maddy in huilkramp bij Ave Maria

ROTHLEY - Het hart van Maddie’s moeder is gebroken. Tijdens een bijeenkomst in de kerk van haar geboortestad „weende ze bittere tranen van volledige wanhoop en onzekerheid”.

Een huilkramp, zo noemde de Duitse krant Das Bild de tranenloop van Kate McCann.

Tijdens de kerkdienst in de ‘Heiligen Herz’-gemeente in haar woonplaats Rothley oogde de moeder aanvankelijk rustig. Ze bad voor haar dochter en luisterde naar de woorden van de dominee. Naast haar speelde de kleine Amelie (2) met het teddybeertje van haar verdwenen zus. Ze aaide haar moeder ermee en liet zich de naam van haar zus ontvallen. „Maddie”, zei ze zachtjes.

Toen het koor het Ave Maria aanving, kon de moeder zich echter niet meer beheersen. Kerkbezoekers zagen hoe toe de anders zo kalme vrouw leek verscheurd door wanhoop.

Proces onmogelijk

Na haar verdwijning zou Maddie drie keer gespot te zijn. Vanmiddag zei een Spaanse vrouw haar gezien te hebben in een stad in het noorden van Marokko. Ze zou aan de hand van een moslima gelopen hebben. Toen een windvlaag de rand van Maddie’s hoed omhoog blies, dacht de vrouw haar te herkennen.

Eerder werd Maddie in Marrakech door twee mensen ‘gezien’.

Een proces tegen wie dan ook is volgens het Portugees openbaar ministerie onmogelijk: „Zonder lichaam geen proces”, luidt het probleem.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Is dit Maddie?

AMSTERDAM - Interpol onderzoekt een foto, die in Marokko is genomen, waar het verdwenen Britse meisje Maddie op te zien zou zijn.

Op de foto, genomen door twee Spaanse toeristen, is een blond meisje te zien, met hetzelfde kapsel als Maddie, dat gedragen wordt op de rug van een vrouw. De vrouw is onderdeel van een groep mensen.

De foto verscheen op de website van de Spaanse krant El Mundo en werd doorgestuurd naar de Spaanse politie, waarna ook Interpol werd ingeschakeld voor een analyse door experts.

De foto werd genomen op 31 augustus in het Marokkaanse plaatsje Zinat. De vrouw die de foto nam, Clara Torres, verklaarde op een Spaans radiostation: Toen we de groep zagen lopen viel het meisje ons meteen op omdat ze heel erg blond is.

"We hadden het meteen over Maddie, maar we konden niet geloven dat het haar kon zijn. Het leek ons onmogelijk om haar in Marokko te zien", aldus Clara

Toen Clara terug kwam van vakantie hoorde ze de geruchten dat Maddie enkele keren in Marokko was gesignaleerd. Ze zette haar vakantiefoto's op de computer en vergrootte de 'foto met Maddie' uit. "Toen realiseerde ik dat het echt Maddie zou kunnen zijn. De rillingen liepen over mijn rug", zegt Clara.

Ondertussen is de foto ook overhandigd aan Britse detectives, meldt thesun.co.uk.

KIJK VOOR DE FOTO HIER: http://www.telegraaf.nl/buitenland/71707431/Is_dit_Maddie_.html?p=3,1

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik denk niet dat ze het ooit nog oplossen...

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje die foto jammer dat ie zo onduidelijk is. het zal haar vast niet zijn anders lopen ze toch niet gewoon met haar over straat?

8. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Waarom zouden ze dat niet doen? misschien verwachten ze niet dat ze haar zien. Ik vind het typish dat juist (ALTIJD) zulke fotos zo wazig en slecht zijn. Zo op het eerste gezicht ziet ze er niet uit als een marrokaans meisje, maar het meisje wat erbij loopt ook niet echt, kwa klederdracht. Mischien zijn dat ook toeristen, en lijkt hun dochtertje veel op maddie?

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik geloof er niks van dat het ze is!
    Waarom roepen die mensen dan niet heel hard maddie ofzo, en gaan ze er achteraan totdat ze weten waar ze verblijft?

Dan ga je toch niet als je weer thuis bent van je vakantie pas je foto aan de politie geven?

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja ligt gelijk de politie in en je weet het gelijk!
    ook marrokanen kunnen blond of licht bruin zijn trouwens dus zo apart is dat ook weer niet.

11. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja ik zou ook gelijk dr naam roepen hoor! En zoiezo erheen gaan ookal reageert ze niet op dr naam. Kijk dr in dr ogen en je weet genoeg! Denk ook niet dat ze het is, is gewoon een publicity stunt. Ze is flink veel geld waard, zoveel dat niemand haar laat lopen, als is het maar voor het geld!

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja aandacht he anders ga je toch ook niet gelijk met foto en al in de krant! en ze had inderdaad naar haar ogen kunnen kijken ja!

13. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Het zijn volgens mij geen toeristen die er bij lopen, het meisje is idd erg blond maar ja dat kan altijd natuurlijk.
    Het blijft vaag en ik snap dan niet dat mensen zo een kind niet achterna rennen.
    Als ik zou denken dat ik haar zou zien zou ik er op af gaan of de politie bellen.

14. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja daarom zeg ik, gewoon een publicity stunt! De foto is te wazig, en te slecht. Net zoiets als bigfoot. Nooit scherpe foto's! Gewoon de aandacht die ze krijgen, dat is voor hun de kick.

15. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ze lijkt er wel op....

16. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ja ze lijkt er idd wel op ja,maar dat doen honderden andere meisjes waarschijnlijk ook!....Wat hierboven al gezegd word,loop erheen en kijk in haar ogen, dat maakt haar zo anders als al die anderen. .....Als die ouders hier werkelijk niets mee te maken hebben moet het wel vreselijk zijn om steeds weer 'nep'meldingen te krijgen zeg!

17. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik begrijp ook niet waarom dit naar buiten gebracht moet worden, alleen als er keihard bewijs is dat het idd om het meisje gaat dan kunnenze alsnog de foto naar buiten brengen.

18. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
  19. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Geen idee of ze erop lijkt deze is wel erg groot of niet?

20. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    erg groot ?

ik denk dat je naar het verkeerde kindje zit te kijken of vergist ik mij :)

ze hebben het over het kind dat op de rug van de vrouw zit , die naast dat groter kindje loopt

Deel Deze Pagina