Ouders Madeline verdacht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door apie, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    trouwens als ze alles zo tot in de puntjes hebben verzwegen vind ik het raar dat ze dan juist zo'n spuit niet hebben opgeruimd :(
     
  2. Niet meer actief

    i told you so!
     
  3. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.043
    4.239
    113
    Als ik het goed begrepen heb zijn de ouders alletwee arts dus zouden hun dit thuis wel kunnen doen.

    De vraag is dan alleen of dit op recept is gebeurt of dat papa en mama (als de spuit van hun is en inderdaad bij maddy gebruikt is) gewoon even wat van het werk hebben meegenomen.

    Groetjes anita
     
  4. sim

    sim Niet meer actief

    als het beide artsen zijn dan zouden ze de juiste dosis toch ook moeten weten :( vaag hoor!
     
  5. Niet meer actief

    ach het is zo en zo vaag.... als maddie toch nog thuiskomt leven en wel... moeten die ouders uit het ouderlijke gezag of wat is het gezet worden.. die zijn geen vader/moeder waard! en die andere twee meoten er ook weg! mijn mening!
     
  6. Kubus

    Kubus Fanatiek lid

    6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Sorry dat ik het zeg, maar ik zou het belachelijk vinden als een arts een overdosis geeft! Dit moet toch niet kunnen of reageer ik nu overdreven? :( Ik snap best dat een foutje menselijk is en dat volwassenen en kinderen verschillend op verschillende medicijnen reageren... Maar een overdosis? Lekkere arts/ouder ben je dan!

    Ik hoop echt dat dit niet waar is en dat de kleine Maddie gewoon levend boven water komt :(

    Liefs,
    Tijgetje
     
  7. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vond het vanaf het begin al een vreemd verhaal. los ervan dat ik het idioot vond om in een vreemde omgeving je kinderen alleen te laten.
    wie het ook gedaan heeft, ik wou dat alle kinderen die vermist werden zoveel aandacht zouden krijgen als maddie krijgt, en dat alles snel opgelost word
     
  8. Kubus

    Kubus Fanatiek lid

    6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat ben ik natuurlijk sowieso met je eens Noura, die ouders hadden hun kinderen sowieso niet alleen moeten laten. Zoals al meer mensen hier zeggen, het verhaal wordt steeds gekker!
     
  9. Niet meer actief

    :(: :(
    ik zou mijn kind nooit zo alleen ergens achter laten
    al ga je om de 5 min kijken
    er kan altijd wel wat gebeuren blijkbaar :cry:
     
  10. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.043
    4.239
    113
    Ze zouden dat inderdaad de juiste dosis moeten weten maar misschien was het wel de bedoeling dat ze niet de juiste dosis kreeg. :cry: :cry:

    Ik hoop dat ze het meisje vinden en dat het mysterie opgelost kan worden en de dader(s) gepakt worden.

    Groetjes Anita
     
  11. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik snap het niet hoor ze zijn allebei arts dan weten ze toch hoe ze goed moeten doseren ?
    dan spuit je je kindje toch niet naar het hiernamaals "per ongeluk" ?

    L.sybje
     
  12. missyb

    missyb Niet meer actief

    Waar is dat kleine meisje dan?
     
  13. Niet meer actief

    Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar t word een vaag verhaal.

    En dan nog welk normaal mens steekt er een naald in een kind om het te laten slapen! Zijn slaapliedjes en even knuffelen niet meer genoeg tegenwoordig om je kindje in slaap te krijgen?
     
  14. sim

    sim Niet meer actief

    ik hoop het van harte dat ze levend terug wordt gevonden, maar heel eerlijk gezegd, geloof ik daar niet meer in, het is al zo lang geleden... en de hele wereld is op zoek naar haar..
     
  15. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ik denk eerlijk gezegd dat de ouders er wel wat mee te maken hebben, maar ik hoop echt dat het meisje echt helemaal niets mankeert...

    Echt die andere kinderen mogen ze van mij direct bij de ouders afhalen...

    Ik kan er gewoon nog steeds niet bij dat je je kindjes helemaal alleen laat als je ergens bent waar het zo vreemd is, en zeker niet voor uur of langer, idioten...
     
  16. Yentl

    Yentl Fanatiek lid

    30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Het wordt steeds gekker!Wie doet zoiets nu!Idd kind plat gespoten om zelf uiteten te gaan :confused: :evil: :confused:
     
  17. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Vindt het wel allemaal wat vreemd worden hoor.
    De politie laat ook heel veel steken vallen en dat ze dan pas NU die injectie naald hebben gevonden.
    Weet niet zo goed wat er waar van is maar ik denk niet dat de waarheid ooit nog boven komt.
     
  18. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
  19. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik begin te twijfelen of het allemaal wel waar is....
    Ze vinden na al die tijd NU pas die naald enzo?
    Slordig ook...
    Ik weet niet meer van ik van het hele gebeuren moet denken maar ik heb er een heel dubbel gevoel bij gekregen.
     
  20. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Is het echt zo dat die naald nu pas is gevonden? Of is hij al veel eerder gevonden en is het nu pas bekend gemaakt?

    Vind het allemaal erg raar. Ik heb vanaf begin af aan al het gevoel gehad dat de ouders ermee te maken hadden..
     

Deel Deze Pagina