Ouders Madeline verdacht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door apie, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja erg is dit gewoon ik zag het ook al in de telegraaf krant maar het gekke vind ik waarom zij en neit 1 van de andere kinderen? wat heeft zij dan misdaan ? en hoezo alleen zij en niet allemaal . mochten de ouders of 1 van de ouders het gedaan hebben.

    op bbc world was net ook een hele nieuws uitzending over de kleine meid
     
  2. Niet meer actief

    tja ik zeg niet dat moeder schuldig of onschuldig is maar dat naar boven kijken doe ik ook vaak als ik iets vertel, is gewoon een tic en wil nou echt niet zeggen dat ik mn moeder heb vermoord hoor.
    Dus vind dat klinklare onzin.
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik weet het niet hoor...
    Blijft een erg vaag verhaal. Ik denk dat ze er wel wat mee te maken hebben
     
  4. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Moeder Madeleine wordt verdachte"
    De moeder van het verdwenen Britse meisje Madeleine zal later vandaag als verdachte worden aangemerkt. Dat heeft een woordvoerder van het gezin tegen diverse media gezegd.

    De moeder is gisteren elf uur lang door de Portugese politie ondervraagd. Dat was officieel als getuige. Vandaag wordt de vader waarschijnlijk verhoord. Er is nieuw forensisch onderzoek gedaan naar sporen in het verblijf van de McCanns. Daarbij is waarschijnlijk bloed gevonden dat niet van Madeleine is.

    De 4-jarige Madeleine verdween begin mei tijdens een vakantie in Portugal. Haar ouders waren in de buurt uit eten.
     
  5. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou ik hoorde dat ze vandaag officieel als verdachte,schuldige zal worden aangemerkt, maar dat ze nu eerst de vader willen verhoren, natuurlijk om te zien of hij er ook iets mee te maken heeft gehad,.....

    men denkt dus genoeg bewijs te hebben om de moeder in staat van beschuldiging te stellen,...

    ik heb het vanaf day one al gezegd,
    ik dacht wel eerst dat de ma of pa per ongeluk het kind hadden om laten komen en er op die manier onderuit hadden willen komen,....
    maar na het lezen over het bloed, de spuit etcetc en die vrouw dr optreden had ik nog twijfels, teon dacht ik dat mens is dan misschien ziek in d'r kop,..

    maar nu zal het denk ik niet lang meer duren voordat de hele waarheid boven water komt,.....

    indien de ma het is, is ze toch wel heel erg ziek, om de hele wereld ermee op het foute spoor te willen zetten en andere mensen onschuldig voor dit misdrijf hebben willen laten opdraaien,......

    ergste aan alles, kindje is dus wel overleden,.....
    ben benieuwd wat men met het lijkje heeft gedaan.........
     
  6. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    zoals je heb kunnen lezen ben ik geen deskundige op dat gebied maar ik zie gewoon twee dingen aan die vrouw die mij een onbestemd gevoel geven, dat wil dus niet zeggen dat ik haar bij voorbaat al schuldig vind.
    het valt mij alleen op.

    krijg een beetje het gevoel dat de ouders alledrie de kinderen een slaapmiddel heb toegediend om even rustig samen te kunnen gaan eten en dat alleen maddie er aan bezweken is, tsja, wat kan je dan verzinnen om dit te verhullen........... een ontvoering? dat de ouders nu apart van elkaar verhoord worden is toch wel een teken aan de wand in mijn ogen.

    maar nogmaals............. ik hoop van harte dat ik het mis heb. ik speculeer alleen maar mee zoals iedereen dat doet.
     
  7. sim

    sim Niet meer actief

    ik vind het echt een walchelijke gedachte en kan er maar niet aan wennen.. hoop echt dat er heel gauw duidelijkheid komt, want er is zoveel ophef over, alsof ze het enige kind is dat ontvoerd is, hoorde zelfs dat de beckham's geld hadden uitgeloofd voor de gouden tip! natuurlijk super, maar er zijn er nog zovelen als haar.

    maar goed, hoop nogmaals dat er gauw duidelijkheid komt..
     
  8. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    er waren een heleboel bekenden mensen die zich hiervoor in hebben gezet !
     
  9. wendyfardo

    wendyfardo Bekend lid

    6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
  10. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    misschien vond men bloed vd moeder?
     
  11. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Er schieten bij mij alleen maar vragen door mijn hoofd ?
    Waarom vermoord ze dat meisje en niet allemaal of een andere (gelukkig maar natuurlijk).

    En waarom op vakantie ?

    Ik hoop dat die ouders eens flink onder handen worden genomen om het onderste uit de kan te halen wat iets klopt er niet en daar weten de ouders meer van volgens mij .......
     
  12. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    de moeder word op dit moment weer verhoord

    ik denk dat als de ouders geen arts waren geweest er al veel eerder verder was gekeken, want van een arts verwacht men dit niet. denk ik

    als de ouders er zelf wat mee te maken hebben, is het toch wel heel erg, want ga eens na hoeveel mensen er stuk van waren en hebben geholpen door middel van giften. die mensen denken een volgende keer wel 2x na.
    allemaal heel triest
     
  13. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
  14. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    die ouders zijn sowieso schuldig,
    die laten hun kinderen alleen in hun appartement
    om uit eten te gaan!

    dat kan er bij mij echt niet in!

    ik hoop dat ze snel bewijs vinden en dat ze het
    meisje vinden, want ik denk niet dat die nog
    levend gevonden wordt. :(
     
  15. Niet meer actief

    nee inderdaad, kijk ik ga ook wel eens naar de winkel en dan zijn mn kinderen van 13 en 9 eh...weet ik het ze zijn altijd met een groep buiten spelen, maar op vakantie zou ik ze NOOIT alleen laten, jeetje zeg, en dan vooral nog zulke jonge kinderen, alleen daarvoor verdienden ze al straf.

    (maar goed eerlijk gezegd hoeveel moeders gaan niet even een boodschap doen en laten thuis een baby liggen, ook erg shockend voor mij hoor)
     
  16. sim

    sim Niet meer actief

    voor mensen die sky-news kunnen volgen, het is de hele dat al breaking news..
    zag net dat tot nu toe nog geen beschuldigingen worden geuit naar de moeder maar dat er wel een nieuwe getuige wordt opgeroepen :( vaag he?
     
  17. Niet meer actief

    ik hoorde net dat 25 dagen na de ontvoering van madeline, de ouders een auto hebben gehuurd waar later bloed van madeline in is gevonden.
     
  18. wendyfardo

    wendyfardo Bekend lid

    6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik moet geloven op een ander forum word alles bijgehouden vanuit portugal en de media daar verteld hele andere dingen

    ik heb me voorgenomen om alleen nog maar naar haar berichtgevingen te kijken gezien het me toch erg aangrijpt :cry:

    er werd overigens daar gezegd dat de media hier het heel anders brengt omdat die alles van de familie van de mccans krijgt ofzo :(
     
  19. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    'Politie vraagt moeder van Madeleine te bekennen'
    LONDEN - UPDATE 22.00 De Portugese politie wil dat de moeder van Maddy, het sinds vier maanden vermiste Britse meisje, een bekentenis aflegt dat ze haar dochtertje 'per ongeluk' om het leven bracht.

    Moeder vermiste Maddie nu verdachte

    Dat zegt een familielid tegen CNN. Volgens Philomena McCann, zus van Gerry McCann (de vader van Madeleine), wil de politie op deze manier een deal sluiten met de advocaat van de moeder. Zij zou dan maar twee jaar de gevangenis in hoeven. De Portugese politie beschouwt de moeder van het sinds vier maanden vermiste Britse meisje Madeleine McCann nu formeel als verdachte inzake de veronderstelde dood van de kleuter.

    Kate McCann is verdachte geworden naar aanleiding van bloedvlekken die zijn gevonden in een auto die zij samen met haar man had gehuurd. Het bloed zou van Madeleine zijn. Het zou gaan om bloedsporen in een auto die de ouders van Madeleine 25 dagen na de vermissing van hun dochter huurden, meldden de Britse zenders BBC en Sky News.

    Formele verdachte
    Een woordvoerster van de familie McCann zei vrijdag dat de politie Kate heeft laten weten dat ze de status van 'arguida' (formele verdachte) heeft gekregen. Volgens de Portugese wet mag de politie dan bepaalde vragen stellen en kan de verdachte zich beroepen op haar zwijgrecht. Het betekent niet dat de verdachte wordt gearresteerd of in staat van beschuldiging wordt gesteld.

    Kate McCann werd donderdag elf uur lang ondervraagd door de politie en meldde zich vrijdagmiddag opnieuw bij de Portugese politie in de badplaats Portimao. De politie zou een lijst met 22 vragen voor Kate McCann in petto hebben. Belgische media melden dat de Portugese politie zou denken dat de moeder van Maddie "per ongeluk" de dood van haar dochtertje heeft veroorzaakt. De speurders geloven dat daarna het lijkje van het kind verstopt is, nog eens verplaatst werd en opnieuw werd verstopt. De officiële aanklacht, die volgens de Britse zender Sky imminent is, zou dan ook onopzettelijk doodslag in plaats van moord worden.

    Eerder vrijdag meldde een vriend van het artsenechtpaar dat ook de vader Gerry verdachte in de zaak wordt, maar dat is niet bevestigd. Hij wordt op dit moment ondervraagd.

    Familie onthutst
    'Ze is zo teleurgesteld. We hebben hard en lang gewerkt om Madeleine terug te vinden', aldus Maddie's oom John McCann tegen de BBC. 'Het is vreselijk om te merken dat de politie hun aandacht nu op Kate richt.'
    'Ik zou graag weten welke informatie ze hebben die in Kate's richting wijst', aldus nog de broer van Gerry McCann. 'Dit past gewoon niet bij de feiten die we al kenden.'

    Toch blijft de familie de politie steunen. 'Ze geloven dat dat de beste manier is om te weten te komen wat er met Madeleine is gebeurd, en zolang ze dat blijven geloven, blijven ze met de politie samenwerken.'

    De ontwikkeling komt na de resultaten van Brits forensisch onderzoek. Madeleine verdween begin mei kort voor haar vierde verjaardag tijdens een vakantie in Portugal. Haar ouders waren in de buurt uit eten.

    Eerste verdachte
    Kate McCann is de tweede formele verdachte in de zaak. De eerste was de Brit Robert Murat. Toen Madeleine verdween, verbleef Murat in het huis van zijn moeder in dezelfde vakantieplaats: Praia da Luz. De politie moest hem eerder deze maand als verdachte laten vallen, omdat er te weinig bewijs tegen hem was.

    Ook vader Gerry McCann zal vrijdag worden ondervraagd door de politie. Voor het eerst in het onderzoek worden de ouders gescheiden gehoord. De McCann's hadden donderdag al de vrees geuit dat de Portugese recherche hen als verdachten zou gaan beschouwen. Beiden ontkennen elke betrokkenheid.
     
  20. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja als ze het gedaan hebben dan is het vast niet de moeder alleen geweest maar dan heeft de vader vast meegeholpen.
     

Deel Deze Pagina