Als ze het gedaan hebben, waarom dan zoveel publiciteit? Ook met bekende mensen? Zijn er dan echt mensen zo gestoord dat ze in hun eigen leugen geloven? Of dat ze mediagek zijn? Als uitkomt dát ze het hebben gedaan.. Poeh dan zijn het echt walgelijke mensen. Ik heb gister met afschuw het nieuws hierover gezien.. Áls het zo is, in wat voor wereld leven we dan? Kalush
Wat ik zo raar vindt aan het verhaal is dat ze denken dat ze na 25 dagen het lijkje evt. verplaatst zouden hebben Daar geloof ik dus niks van, want neem aan dat ze erg in de belangstelling zouden zijn waar ze maar komen. En maar 2 jaar cel als ze bekend? ze moeten zulke mensen levenslang opsluiten, ook al washet een ongeluk ( wat ik me niet kan voorstellen) dan nog hoort ze te boeten voor haar daden.
ik snap er ook niks van; als jij per ongeluk/met opzet je kind hebt gedood dan ga je toch niet dat hele mediacircus in. Er zijn zoveel ontvoeringen en die worden ook niet zo grootschaals aangepakt. Dan had het toch veel minder gekunt. Als je je kind gedood hebt wil je toch niet zoveel aandacht en over de hele wereld reizen om het maar onder de aandacht te brengen. Als het werkelijk zo is dan zijn het vreselijk zieke mensen en die kunnen zo goed liegen dat ze van mij hun hele leven achter slot en grendel mogen zitten!
nah wat vaag allemaal! dat van die 2 jaar dat wist ik niet, het lijkt steeds bizarder te worden! en inderdaad waarom dan zoveel media eromheen?
Ja maar daar zeg je het precies mee. Als je zo'n heel mediacircus in gang zet, zal je niet snel verdacht worden.....
Zou wat zijn zeg.Maar goed,ik denk ook wel dat de ouders er zowieso meer van weten...Helaas,er lopen veel gekken op deze wereld.
hoe vaak ga ik hetn og zeggen i told you so! Op hyves vonden ze mij ook niet sympathiek toen ik het 2 maanden geleden al zei dat ik er zo over dacht... nou uhhhhhhhh here it is! niet waar... zieke ouders... bah bah
Strafpleiter Vermassen zei het ook nog, ouders die hun kind vermoorden leven vaak in zo'n ontkenning dat ze werkelijk niet meer wéten wat er gebeurd is. Ze geloven zo rotsvast dat iemand anders hun kind heeft, dat ze zich echt oprecht niets meer kunnen herinneren van wat er gebeurd is. Het is voor die ouders dus even choquerend om te ontdekken dat zij wel degelijk hun kind vermoord hebben. Die media-aandacht die ze op touw gezet hebben is dus niet zo vreemd...
maar dan weer de vraag ... hoezo heeft ze ze per ongeluk omgebracht ? ze werken ver******e als medici .......dat kan toch niet ! Ik weet wel dat niemasnd hier antwoord op heeft maar ik moest het even kwijt ! L>sybje
Ik vond het altijd al raar dat ze niet meteen verdachten waren, als een vrouw vermoord word checken ze toch ook eerst de man
Ze zijn nu ook terug naar Engeland. Ze zeggen ivm met de 2 jongste kinderen, maar ik vindt het wel vreemd dat ze nu ze verdachte zijn ineens zeggen dat ze voor de kinderen terug gaan. Terwijl ze eerst zeiden niet zonder madeleine terug te keren.
gisteren zeiden ze nog dat ze zouden blijven om hun naam te zuiveren en hun kind terug te vinden, nu opeens terug in engeland? bang dat ze morgen in bewaring werden gesteld? of omdat men in engeland nog geloof in hun hebben,.......... maar ja voor mij zitten er te veel haken en ogen aan,... veel te veel rare dingen, die doodgewoon niet kloppen, alleen wat is er dan gebeurd? moeder het geflikt, buiten vader om,..en laters hem erin betrokken? 3 de erbij? hoe dan ook het klopt niet,......
in tegenstelling tot eerdere verklaringen van de ouders van maddie niet weg te gaan uit portugal zonder hun dochter, hebben ze besloten om nu toch maar terug te gaan naar engeland. reden hiervoor is dat ze dit doen voor de andere 2 kinderen en om emotionele redenen. ook ik blijf maar gewoon doorspeculeren en mijn eerste gedachte was toen ik hoorde dat ze toch terug gingen naar engeland.............. natuurlijk, het word ze daar te heet onder de voeten nu ze officieel als verdachten worden aangemerkt en om te voorkomen dat ze voor jaren achter slot en grendel verdwijnen in het buitenland (weet niet hoe de omstandigheden zijn in een portugese gevangenis) zorgen we in ieder geval dat we dan maar in ons eigen land worden opgepakt. want in een land achter de tralies zitten waar je de taal niet van machtig bent is toch ontzettend frustrerend. ik heb een donkerbruin vermoeden dat er deze week een hoop aan het licht gaat komen en dat 1 van de ouders doorslaat, want dit kan je toch niet volhouden? ja, ik geef toe..... ik ben er min of meer van overtuigd dat de ouders er meer van weten als dat ze vertellen en ik denk dat de moeder een dezer dagen onder alle druk bezwijkt en instort. als ik het mis heb trek ik het boetekleed wel aan en ga me maar tot nu toe heb ik nog geen reden gevonden om aan mijn gedachten hierover te twijfelen.
Het zou me niks verbazen als ze het hebben gedaan. Alle dagen voor de verdwijning hebben ze de kinderen alleen in het appartement gelaten en zijn ze de hele avond niet gaan controleren. Op de avond van de verdwijning zijn ze om de beurt om het half uur gaan kijken naar de kinderen erg vreemd. En vaker zie je ook dat als ouders hetzelf gedaan hebben dat ze juist zoveel media aandacht zoeken. Triest ook voor de andere kinderen.
MAAR...als ze het niet hebben gedaan is het wel heel erg dat ze nu verdachten zijn. Maar ook ik moet zeggen dat ik hun wel heel verdacht vind..vooral dat bloed in die huurauto vind ik vreemd.
Ouders Madeleine terug in Groot-Brittannië 09 september 2007, 18:35 (4 reacties) DERBY - De ouders van het in Portugal verdwenen Britse meisje Madeleine McCann zijn zondag in Groot-Brittannië aangekomen op vliegveld East Midlands Airport nabij hun woonplaats Rothley in Leicestershire. Kate en Gerry zeiden zaterdag al Portugal zo snel mogelijk te willen verlaten. Sinds zaterdag worden ze allebei aangemerkt als verdachten in de verdwijningzaak van hun 4-jarige dochter, maar ze zijn niet gearresteerd. Vind ik zo vreemd ja, ze worden verdacht en willen diezelfde dag nog zo snel mogelijk weg, vluchten waarschijnlijk!