Ouders Madeline verdacht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door apie, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Als mijn kind verdwenen zou zijn in een ander land zou ik daar nooit! weg gaan zonder mijn kind..dood of levend.
    Dus das idd wel een beetje vreemd.

2. Tamara24

Tamara24 Actief lid

15 sep 2006
    172
    0
    0
    Administratie
    Den Haag
    ik vind het ook maar heel verdacht en vreemd overkomen..
    ik begrijp niet hoe je zoiets kan doen. zo een lief klein onschuldig meisje om het leven brengen is toch niet normaal!

ik volg ook al de laatste dagen het nieuws over dit vreemd verhaal. ik stond echt verbaasd toen ik op het nieuws hoorde dat de ouders zelf officieel verdacht worden.. maar zoals de meeste hier al zeggen.. ze komen wel heel verdacht over.

ik vind het zo eng voor die andere twee kindjes. wie weet als die ouders echt zo doorgedraaid zijn dat ze hun eigen kind vermoorden, dan zouden ze ook in staat zijn om die andere 2 kindjes iets aan te doen 'per ongeluk'
    ik hoop echt dat ze snel erachter komen hoe het nou precies zit.

Tamara

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Bloedsporen niet onomstotelijk van Maddie
    PORTIMAO/LISSABON - Het is niet 100 procent zeker dat de bloedsporen die in een auto in Portugal zijn gevonden die van het begin mei verdwenen Britse meisje Madeleine McCann zijn. Dit heeft de Portugese recherche dinsdag op de televisie beklemtoond.

De ouders van Madeleine, het Britse artsenechtpaar Kate en Gerry McCann, gebruikten deze auto nadat Madeleine was verdwenen. De Portugese politie beschouwt de ouders wel als verdachten in de zaak, maar stelt hen voorlopig niet in staat van beschuldiging. Ook een arrestatie blijft nog uit.

Wel heeft het echtpaar Portugal het afgelopen weekeinde ongehinderd en onvoorwaardelijk kunnen verlaten.

De politie moet dinsdag rapport uitbrengen bij de openbare aanklager.

Britse onderzoekers van de Forensische Wetenschappelijke Dienst (FSS) in Birmingham hebben volgens de Britse media SKY-News en The Sun tegen de Portugezen gezegd dat de bloedsporen wat DNA betreft precies overeenkomen met Madeleine's DNA.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    apart ik hoop toch zo dat ze gevonden wordt.

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik denk dat de vader niets weet van wat de meoder heeft egdaan

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja maar hoe kan de moeder zoiets ongezien doen dat moet die vader dan och door hebben ze moest dan ook nog het lijkje verbergen.

7. mamastarlight

moeder is de laatste geweest die is gaan kijken bij de kinderen en zij is de enigste die geen woord spreekt tegen over de politie.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja dat is erg vreemd ik denk inderdaad ook dat zij het gedaan heeft maar kan me gewoon niet voorstellen dat hij dan niets door heeft.

9. mamastarlight

hij lijkt mij erg onder de indruk van de verdwijning, misschien dat hij daarom bepaalde dingen niet ziet.

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja dat kan ja.

11. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    las nu weer op msnpagina dat er veel haar van Maddie in die auto is gevonden! En dat er DNA van Maddie in die zelfde huurauto is gevonden! Beide in de kofferbak!

bah...heel eng en naar!

kus miek

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    als zij nog leefde wat moet zij dan bang geweest zijn in die kofferbak, weet nu wel zeker dat ze niet meer leeft het kan gewoon haast niet anders.

13. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    nee helaas kan je er volgens mij ook vanuit gaan dat ze niet meer leeft.

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Een dossier met "verpletterend bewijs" tegen de ouders van Madeleine McCann zal vandaag aan de openbare aanklager in Portugal worden overhandigd, meldt SkyNews. Zo werd er een "grote hoeveelheid haartjes" van Madeleine gevonden in de koffer van de huurauto.

"Te veel haartjes om nog te geloven dat haar lijkje niet in de koffer was" volgens The Evening Standard. Die werd getipt door iemand van het Britse team dat de labotests uitvoerde op het bewijsmateriaal. De auto huurden de McCanns drie weken na Maddie's verdwijning.

Telefoons afgeluisterd
    Daarnaast zouden er bezwarende e-mails onderschept zijn tussen de McCanns en vrienden van hen, plus, uit afgeluisterde telefoongesprekken zou blijken dat Maddie effectief dood is.

Opgezet spel?
    De McCanns blijven ontkennen. Vader Gerry zegt dat er met "zogezegde" bewijs geknoeid is en suggereert zelfs dat het door de politie werd aangebracht om hem en zijn vrouw te kunnen strikken. De advocaat die de McCanns onder de arm namen is trouwens volop op zoek naar procedurefouten. Eentje daarvan zou zijn dat de Portugese speurders geen ontsmette overalls droegen toen ze de eerste stalen namen.

"Volledige DNA-match"
    Ook de bronnen van SkyNews stellen dat onderzoekers een volledige DNA-match van Maddie hebben gevonden in de koffer van de auto die haar ouders Gerry en Kate 25 dagen na haar verdwijning hebben gehuurd. Het zou niet gaan om bloed, maar om andere "bodily fluids" (lichaamssappen). Die werden gevonden onder de mat die in de koffer van de auto lag.

Overdosis?
    The Daily Mail van zijn kant houdt het erop dat de DNA-tests geen honderd procent zekerheid opleverden. De krant meldt ook wel dat er heel wat haar van Maddie in de autokoffer is aangetroffen.

De testresultaten op die haartjes zouden bovendien de hypothese voeden dat de kleine Maddie een overdosis slaapmiddelen heeft gekregen. Dat Maddie niet meer leeft, daar is de politie nu al enkele weken van overtuigd. Ze beroepen zich daarvoor op de inhoud van afgeluisterde telefoongesprekken. Ook de kerk in Portugal waar de McCanns gingen bidden, wordt doorzocht.

Rothley
    De McCanns zijn momenteel thuis in Rothley. Ze werden vorige vrijdag als verdachten aangeduid in de zaak van de verdwijning van de toen drie jaar oude Maddie, die op 3 mei uit hun vakantiehuis in Praia da Luz verdween terwijl haar ouders met vrienden dineerden in een restaurant wat verderop.

Verpletterend bewijs
    "De politie zegt dat dit het meest verpletterende bewijs dat de tests hebben opgeleverd", rapporteert de misdaadcorrespondent van Sky, Martin Brunt. Een officiële verklaring van het Portugese gerecht wordt later op de dag verwacht.

Toch twijfel
    Het hoofd van de juridische politie had nochtans eerder verklaard dat de forensische tests niet sluitend waren. "We kunnen niet met honderd procent zekerheid zeggen of het bloed betrof van persoon A of persoon B", verklaarde hij gisteren op de nationale televisie. Die zekerheid zou er volgens de jongste berichten dan toch zijn. Het welles-nietes-spelletje lijkt het gevolg te zijn van een onderliggende strijd tussen de twee verschillende politiediensten.

Kinderbescherming
    Ondertussen heeft de Britse politie in samenwerking met sociale werkers van de plaatselijke kinderbescherming een onderzoek geopend om te zien of de tweeling van kate en Gerry McCann geen gevaar loopt en niet geplaatst moet worden. "Gezien de ernst van de beschuldigingen tegen de McCanns hebben we geen andere optie" aldus de politie van Leicestershire.

De dreiging het hoederecht over hun tweeling te verliezen zou trouwens de reden zijn waarom de McCanns zondag terugkeerden naar Engeland. De Portugese wet voorziet immers dat wanneer de ouders beschuldigd worden en in de gevangenis hun proces afwachten hun kinderen meteen voor een minimum van één jaar geplaatst worden in een opvanggezin. (hln)

15. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    jeetje wat een ontwikkelingen weer zeg.
    Het lijkt er nu toch wel aan te komen dat ze nu gaan ontdekken wat er is gebeurd.
    Wat moeten die ouders een ontzettend goeie leugenaars zijn zeg, en dat ze het zo lang volhouden.

16. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    pfff...ik denk dat als je zo lang zo hard gelogen hebt dat je de waarheid niet eens meer kan onderscheiden van al die leugens :(

Het is vreselijk wat er met die kleine Maddie is gebeurt.
    Maar vind het straks nog erger voor hun tweeling.
    Maddie is er niet meer...daar is helaas niets meer aan te doen.
    Maar die andere 2 kleine kinderen....die moeten straks waarschijnlijk verder zonder hun ouders.

Al bij al vreselijk gewoon :(

17. Niet meer actief

beter weg bij die ouders dan bij die mafkezen blijven...

en snap nog steeds niet waarom die kinderen er nog wonen! ze laat verdomme hun kids gewoon achter in een appartement in een wildvreemde stad net of het niks is! het zijn geen poppen waar je de batterijen bij uit doet!

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik las net dat de politie in Portugal een stoep gaat openbreken die kort na de verdwijning is aangelegd...

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7062 ... html?p=4,1

Het klinkt misschien raar maar ik hoop dat ze daar dan ligt, geloof niet dat ze nog leeft en dan komt er misschien duidelijkheid...
    Begin eerlijk gezegd steeds meer te twijfelen aan die ouders...
    Triest hoor allemaal...

xxx Roelie

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje wat erg zou ze dan daar liggen hoop dat we het snel weten.

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Pfff... wat heftig allemaal zeg. Ik hoop echt dat de waarheid boven tafel komt. En mocht blijken dat het echt die ouder zijn die Maddie vermoord hebben vind ik echt dat die tweeling heel snel het huis uit moet! Niet dan?

Deel Deze Pagina