Ouders Madeline verdacht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door apie, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het word steeds vreemder en enger

maar snap niet dat als ik alle bewijzen hoor dat ze dan zomaar het land uit mochten? en dat ze niet aangehouden zijn?

2. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    @onzewonder: ben het ook helemaal eens dat de kinderen daar weg moeten hoor.
    Begrijp me niet verkeerd!
    Ik bedoelde gewoon dat die andere kinderen zich van geen kwaad bewust zijn.
    Voor hun zijn het gewoon hun ouders.

Met andere woorden, het is dubbel zo vreselijk...wat ze Maddie hebben aangedaan maar ook wat ze hun andere kinderen aan gedaan hebben straks.

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

volgens mij heeft dit verhaal een hele vreemde wending!
    ik weet niet das mijn gevoel erbij hahahaha
    er word echt gejojod met alle verhalen ken er geen touw meer aan vast knopen!

dat bloed in de auto van die vader van wie is dat weet iemand dit?

4. sim

sim Niet meer actief

zeiden ze echt dat er bloed was gevonden, ik lees alleen maar over dna, niets over bloed...

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Het bloed was niet van Madeline werd vanmiddag verteld.
    Alleen de haren zouden van haar zijn.
    Maar zouden ze haar echt onder een stoep hebben begraven? het gaat wel ver hoor en dat moet toch ook iemand gezien hebben.
    Ik vindt het een bizar verhaal wat waarschijnlijk nog veel vreemder gaat worden.
    Wat als de ouders het niet hebben gedaan ? de daders hebben nu meer kans om er mee weg te komen.

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    :( ik vind het zelfs erg om dit allemaal te lezen. Wat ingewikkeld. Wat erg. Ik ben er steeds keer op keer weer helemaal stil van. Hoe kan je (ALS de ouders het hebben gedaan) als ouder hier stil bij staan. Ik bedoel stel dat ze gewoon echt per ongeluk een te hoge dosis slaapmiddel hebben gegeven. (ik weet niet precies hoe en wat) ik bedoel dan nog hoe zouden ze dat voor zich zelf verborgen kunnen houden. Of beter gezegd hoe zou je dat als ouder gedaan kunnen hebben. Enz enz er valt eigenlijk veel te zeggen. Maar ik weet echt niet hoe ik mijzelf ter woorden kan brengen. Ben erg gewoon helemaal stil van :(

7. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    jammer dat er geen dames op dit forum zijn die in engeland wonen, ben toch wel benieuwd hoe de berichtgeving daar nu is en wat de ontwikkelingen zijn.

of.......... is er misschien toch iemand aanwezig die in engeland woont?

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik ben wel engels en heb daar familie wonen. ik zal eens een mailtje sturen en rond kijken

9. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik snap niet dat wanneer de ouders het wel hebben gedaan, al zou het totaal per ongeluk zijn gebeurd, dat ze er dit mediacircus van hebben gemaakt.
    maar wat ik helemaal dan niet snap, dat die mensen toch weten dat dat arme kind nu ergens ligt, en geeneens een normale rustplaats heeft,..
    hoe kun je dit als ouder zijnde ooit verdragen?

en als men nu inziet, dat de ontknoping nabij is, waarom dan NU niet die hele shit opbiechten en het kindje alsnog een rustplaats geven.......

drama is het zekers,.....

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Maar stel dat ze nu toch onschuldig zijn...
    Dan moet dit toch heel erg pijnlijk zijn voor hen?
    Ik bedoel: ze hebben al zorgen genoeg en dan komt er ook nog eens zoiets bij.

11. mamastarlight

het duurt niet lang of de moeder bekent

12. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    waar heb je die wetenschap vandaan?
    kom op, verklaar je nader!

(ben niet nieuwsgierig hoor, wil alleen graag alles weten) :oops: :oops:

13. mamastarlight

o sorry puur mijn idee hier over. ik zal zo eens kijken of ik in engeland wat kan vinden

14. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Vanmorgen zat ik naar de radio te luisteren en toen hoorde ik het nummer: Runaway, dat gaat over vermiste kinderen, en toen moest ik meteen denken aan Maddie....

Ook mij zal het niets verbazen als de ouders er iets mee te maken hebben, ze hebben de medische wetenschap om er "een eind aan te maken", en ik vind dat ze zich nu echt uiterst verdacht gedragen.

15. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Er word zelfs gespeculeerd dat ze het meisje verkocht hebben in portugal!
    Misschien daarom die slaapmiddel, en in de koffebak gedumpt,en gewoon verkocht! Maarja dan nog kijken miljoenenmensen uit naar het meisje, dus zouden die kopers ook geen leven kunnen lijden met het meisje, en zou het meisje allang gevonden zijn. Ik ben er bang voor dat ze inderdaad gewoon koelbloedig vermoord is. Of de ouders het gedaan hebben durf ik nog niet te zeggen, maar denk wel dat ze helaas bij de andere duizenden vermoorde engeltjes is!

16. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Stel...dat ze het per ongeluk hebben gedaan, dan gaan ze het nooit bekennen. Ze zijn veel te bang hun tweeling kwijt te raken.

17. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    das wel waar, maar ja ze hebben ook zoveel verschillende versies vanaf het begin gewijzigd, en vanaf het begin was er al twijfel, na het verhoor van omstanders enzo,..

ik zelf vond het bijv al heel raar, dat je een kamer aantreft, waar je kind weg is, en dat je dan terug gaat naar het restaurant en zegt : mijn kind is ontvoerd,......

hoezo ontvoerd? misschien was het de deur uit gegaan , op zoek naar de ouders? verdwaald of wat dan ook,.......
    ook bleken ze nimmer te gaan kijken, maar die bewuste dag wel,......
    en als je dan hoort over de injecties, etcetcetc,......tja,.......

als ze ontvoerd was, had ze toch eerst de politie geinformeerd, ipv de omwonenden enzo,.......kijken wat de politie zou doen,..ipv meteen oopenbaar maken en de media erbij halen,.....

want als ze ontvoerd is, kun je het vaak beter stil houden toch? tot de ontvoerders contact opnemen ofzo,.....

18. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Ja daar zeg je wat..ze gingen er meteen vanuit dat het ontvoerd was, er konden 100 andere dingen zijn gebeurd.

19. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Volgens mij kan dit niet, want die auto waarin de haartjes gevonden zijn, hadden die ouders pas 3 weken later gehuurd.

Ik geloof niet dat ze perongeluk te veel slaapmiddel zouden hebben toegediend! Het zijn artsen, die doen dat vast niet perongeluk. Dom trouwens dat ze die injectiespuit hebben laten slingeren!

20. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Ik lees net dat de vader de vader waarschijnlijk niet is, omdat maddie per ivf verwekt zou zijn, maar niet met het zaad van hem?

kranten van Portugal melden dit vandaag.

Deel Deze Pagina