Aaaaarrrrgggghhhhh ik ben helemaal vergeten dat mijn schoonmoeder morgen jarig is, en ik zou een cadeautje voor der regelen... Nu komt alleen het probleem ik heb echt geeeeeen idee wat ik voor der moet kopen. okay even een beschrijving van mijn schoonmoeder... Mijn schoonmoeder houdt niet van lezen ofzo... Ze is een doener maar het moet niet te gek zijn... De laatste anderhalf jaar zit ze behoorlijk in een dip bijna tegen depressie aan, door het overlijden van haar dochter. Nou dacht ik al aan een lekkere massage, probleem is alleen dat ze daar niet van houdt.... Ik kom echt niet verder, ik weet het echt niet meer Vriendlief weet ook echt niets... Please weet iemand wat leuks, wat niet al te veel geld kost...
Heb je de winkel de tuinen bij je in de buurt of zo'n soort winkel ?? Anders koop je een leuk rieten mandje, doe je een klein gasten handoekje in en daar doe je dan lekker zeepjes bij een leuke spons, een kaarsje, lekker maskertje, en een lekker olietje oid ? Zou ze dat leuk vinden ? is maar een idee hoor
hellaas kan dat niet, een vriendin van haar dochter is haar vaste kapster en die knipt en verft haar gratis...
Wat niet al teveel kost? Wat s je budget ongeveer? Ik dacht om een soort van klein 'kerstpakketje' samen te stellen met wat leuke en/ of lekkere dingen erin. Bijv. een dienblaadje of zo met wat dingetjes en dan mooi inpakken met transparant papier.
die van de tuinen is inderdaad een erg leuk idee. die zit hier inderdaad in de buurt. Budget is ongeveer 40/50 euro...
je hebt ook van die bongobonnen in verschillende prijsklassen. en dat gaat van gastronomisch eten tot een overnachting of een uitstap Cadeaubonnen, geschenken Bongo - Bongo Belgi
Nou daar kan je een heel leuk pakket voor samen stellen voor dat bedrag en het leuke bij de tuinen is dat zij het daar nog leuk inpakken ook ..
www.giftfor2.nl hebben ze verschillende prijsklasses en dingen om te doen. Wij hebben laatst zo'n chocolade voor 2 bon gekregen. Misschien een leuk verwenmandje erbij. Of samen met jullie een dagje naar de dierentuin.
je moet er alleen wel bij zeggen dat die maar een jaar geldig is hahaha ik heb van de week sauna for 2 weggegooid, datum was niet goed meer....
Een abonnement op een tijdschrift wat ze graag leest? Koop je dat tijdschrift en doe je er een zelfgemaakte cadeaubon bij. Neem haar lekker mee uit eten? Een leuk sieraad? Armbandje oid? Iets voor in huis. Leuk kaarsplateau met kaarsjes erop. Er is genoeg te bedenken lijkt me.
Meiden super bedankt voor het meedenken! jullie hebben me echt heel erg geholpen, ze is vandaag jarig, dus ik ga voor dat mandje van de tuinen, vindt ik wel een leuk idee maak ik er een mooi relax mandje van... Nogmaals heel erg bedankt! Deze kan op slot.