De film was naar mijn mening ronduit slecht. Het is dat er een aantal aantrekkelijke mannen inspelen, maar dan heb je het dan ook echt mee gehad. Wat een B-film... Echt jammer, want het leek mij super leuk. De commercial is leuker dan de film zelf vind ik.
Ik vond het een verhaaltje van niks, slap en onsamenhangend maar mán... wat een lekkere kerels En daar gingen we uiteindelijk ook voor. Leuk extraatje waren de errug lekkere mannen met champagne bij de ingang van de bios, het was ladies night. Ze kwamen in de zaal ook nog prijzen uitdelen, jammer genoeg niet aan ons maar heb ze wel even van heel dichtbij mogen bekijken. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ga volgende week zondag met maar 1 reden Channing!!!!!!!!!!!! Dat ik in mijn 2e trimester zit helpt er goed aan mee haha
Film was niet best.. maar die Channing.. en dat jonge binkie!! Lekker!!! (Mathew was mijn favoriet, maar daar kon ik van de gene amper naar kijken.. zó niet sexie!)
Ik heb hem ook gezien en ik vond hem echt heel leuk. Ik ben er ook niet met enige verwachting heen gegaan, alleen voor de lekkere mannen haha.
Wij zijn vorige week geweest met een paar meiden en dat de film niet zo geweldig was boeide ons niet zo haha.. Hebben ons toch wel vermaakt hoor met dat mannelijk schoon