Mexicaanse vrouw zwanger van negenling - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
hier in nl doen ze met enige tegenzin 2 terugplaatsen na ivf of icsi ivm risico´s bij meerling zwangerschappen, je moet dan echt aan bepaalde voorwaarden voldoen qua leeftijd enzo. 9 terugplaatsen vind ik dan ook onverantwoord..
Wow een 9-ling. En 20 mei uitgerekend, dus ze moet nog maar 4 weken. Als dat echt klopt dat ze nog maar 4 weken moet vind ik het knap dat ze de kleintjes zo lang heeft gedragen. Met een tweeling haal je dat meestal niet eens.
Blijf het idioot vinden dat ze zoveel eitjes terug plaatsen! 2 of 3 eitjes terugplaatsen oke, maar 9 Nu maar afwachten of ze alle 9 levend ter wereld komen.....
Wow...ik gun iedereen het geluk op aarde van een kindje te krijgen maar negen tegelijk? Man dat vind ik echt onverantwoord! Van de ouders maar zeker ook van de arts!
WAAAATT??? das pas zielig voor die vrouw, dat past toch nooit! is toch ook nooit gezond voor die kids!
Ik gun iedereen een kindje maar vind dit onverantwoord hoor, jemig we zijn niet gemaakt voor zoveel babies in een keer..
ik denk dat ze rond 20 mei gehaald worden. niet dat ze dan uitgerekend is. ze zouden rond die datum geboren worden.. kan me niet voorstellen dat ze dan nu 36 weken zwanger zou zijn met 9 kindjes... maar dat waren gewoon mijn gedachten... tis gewoon erg veel. mexico staat volgens mij ook niet echt bekend om zijn etische gewoonten... (of denk ik nu weer heel zwart wit? kan hoor)
Ik wil ook graag zwanger worden, maar niet ten koste van alles. Ik laat er max 2 terugplaatsen, zou het doodeng vinden met meer emmies. Wow, 9 kinderen, ik moet er niet aan denken.
In die cultuur is het toch heel normaal om veel kinderen te krijgen? Ze zal wel gedacht hebben, dan maar allemaal tegelijk. Ik ga er vanuit dat artsen niks hebben gedaan zonder haar toestemming. Vind het niet echt getuigen van gezond verstand
Ja ik wilde ook wel twee emmies in één keer maar dat mocht niet eens.. Dacht ook dan ben ik klaar en hoef ik nooit weer. Maargoed dit is nl. Dat is mexico.
ik mis even wat: Zijn er ook écht 9 eitjes teruggeplaatst dan ? Pff ik vind het maar heftig - kans dat het goed gaat lijkt me zó ontzettend klein. En hoewel je dan natuurlijk blij bent met de kindjes die leven (áls die er sowieso zijn) lijkt het me érg verdrietig om afscheid te nemen van de overleden kindjes.