Kind moet kind kunnen zijn. Stiekem wat kunnen drinken etc. dat hoort bij volwassen worden. Grenzen opzoeken en zelfstandig worden. Van veel drinken wordt je ziek en ja daar leren ze van en hopelijk drinken ze keer der op minder. Ik hoop dat mijn dochter zich zou gedragen op vakantie als ze alleen zou gaan met der tiener vriendinnen. Ik vertrouw op mijn opvoeding en in haar. Ik zou het niet willen controleren. En natuurlijk zou ze ook vast wel mee drinken, jongens uitdagen wellicht etc. Maar als ze dan wat doet hoop ik alleen dat ze het veilig doet. Vind het echt gemeen van deze ouders en ik zou me als puber echt dood schamen tegenover mijn vrienden. Mijn zoon alleen op vakantie, dat moeten we ff afwachten wat betreft zijn ontwikkeling maar ook hem zal ik vrij laten in grenzen ontdekken en opzoeken. Spring pas in als echt gevaarlijk wordt
Ik kijk het nooit maar ik vind het nergens op slaan dat die ouders bespieden. Als je kind naar zonvakantie gaat met een groep vrienden dan weet je toch al wel een beetje wat ze gaan doen. Daar hoef je geen hoog IQ voor te hebben lijkt me.
Ik kijk dit nooit maar klinkt inderdaad wel erg triest als je dit als ouder zijnde doet wanneer je kind met vakantie gaat. Maar goed dat mijn moeder dit niet heeft gedaan toen ik als 17 jarige met een vriendin naar Spanje ging
Ik heb het wel eens gezien, wat me eigenlijk dan nog het meest irriteert is dat die ouders zo verbaasd reageren. Denken ze nu echt dat hun kinderen alleen maar aan het strand gaan liggen en in de avond op tijd in bed liggen? Je zou bijna denken dat die mensen zelf nooit jong zijn geweest. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit zo op vakantie ben geweest, maar ik was daar ook gewoon niet het type voor.
Als een kind alleen op vakantie gaat weet je toch dat zulke dingen gebeuren? Je bent zelf toch ook jong geweest.. Vind het vreselijk voor die kinderen dat hun ouders ineens voor hun neus staan...
Ik zou het ook niet fijn vinden. Mijn vertrouwen zou zeker beschadigd zijn. Gelukkig zijn er ook leuke ouders/kinderen. Zoals gister was er een zoon die een afspraak had gemaakt dat hij 10 meisjes moest zoenen. Dit was niet gelukt waarop moeder zei. Tja dan moet je wel je best doen he
Wel vind ik dat je vaak ziet dat wanneer een kind vrijwel niets mag, op vakantie helemaal los gaat. (geen jongens/meisjes tot hun 20, geen drank dat soort) Kinderen die thuis al relatief veel mogen, doen dat ook op vakantie. ( wel verkering, mogen wel eens wat drinken enzo)
Die tieners doen wel bewust mee aan een tv programma, het lijkt me dat je dan ook kan bedenken dat je ouders dat ook een keer te zien krijgen. Een beetje rare opzet dus. Verder best grappig om te kijken soms, al zou ik ook not amused zijn als mijn ouders daar zouden staan..
Tja.. Je doet mee aan een tv programma, maar zou eigenlijk niet willen dat ouders het zien: lekker over nagedacht dan
Nou inderdaad. Laat mij maar lekker in de waan dat ik keurige kinderen heb die musea bezoeken en oude stadjes gaan bekijken, baantjes trekken in het zwembad, een hapje eten en naar bed gaan .