Ik mag een nieuwe mobiel uitzoeken en hoewel ik tevreden ben bij telfort, heeft tele2 een mooie aanbieding. Maar ik zou graag wat ervaringen horen over bereik en internet!
Ik heb een sim-onlusten abbo bij Tele2. Ik ben over het algemeen vrij kritisch en dat kunnen inmiddels meerdere telecom & internet aanbieders beamen. Maar over Tele2 heb ik (nog) niks te klagen gehad. Bereik is prima. Voor internet sluit ik af en toe een los bundeltje af omdat ik dat niet elke maand nodig heb. Meestal kan ik met WiFi prima toe. de keren dat ik het wel gebruik, is ook de stabiliteit en snelheid van internet prima (voor mobiel gebruik: dus even wat opzoeken of whatsappen. Geen idee hoe het is als je wilt streamen.) Als je contact met ze wilt hebben, kun je op een site is via zo'n chatrobot. Daar heb ik meestal niks aan, maar je kunt gewoon vragen om een echte medewerker en dan kun je daarmee chatten. De vragen die ik tot nu toe heb gehad, zijn goed opgelost.
dank jullie wel meiden. Helaas moet ik nu nog wel 4 maanden wachten tot ik kan overstappen. De reden dat ik overstap komt omdat ik afgelopen vrijdag een aanvraag via gsmweb.nl gedaan heb voor verlenging. En vandaag te horen kreeg dat de aanbieding verlopen is. gsmweb had problemen de verlenging aan te vragen, dus zodoende. Echter telfort biedt nu bijna hetzelfde aan voor 9 euro duurder. Ze willen er verder niets meer mee doen. En toen zag ik de mooie aanbieding van Tele2, waardoor ik veel meer krijg, niet hoef bij te balen voor mijn nieuwe telefoon en ook niet extra betaal voor 4g. Maar ja nog even 4 maanden op mijn tanden bijten....
Ik zit er ook al jaren. Ook bij het verlengen van een abonnement met een nieuwe telefoon willen ze altijd wel een mooie deal maken. Vandaar dat ik ook nooit over hoef te stappen. Mijn man is nu ook naar Tele2 overgestapt.