Hoi allemaal, Maandag gaat mijn mirena eruit en kunnen we gaan proberen voor onze eerste! Het is allemaal erg nieuw en spannend, dus het lijkt mij leuk om kennis te maken met andere vrouwen die in regio Den Haag wonen en ook bezig zijn met zwanger worden van hun eerste kindje. Dus laat van je horen Groetjes, Bendi
Hoi, Ik woon ook in Den Haag en ben al zwanger van mijn eerstje kindje. Super leuk maar ook echt zenuwachtig en spannend of alles wel goed zal gaan. Heb het nooit eerder mee gemaakt Woensdag naar het Haga voor een echo bij de gyn!! Succes met zwanger worden.
Hoihoi, Hier al bevallen van mijn 1e kindje, woon ook in Den Haag. Bendi veel succes met zwanger worden Gaab veel plezier bij de gyn! Ga je naar de Sportlaan of een andere locatie van Haga? Probeer zoveel mogelijk te genieten van je zwangerschap, want die 9 maanden vliegen zo voorbij!
Hoi beiden! Jeetje, eentje die al zwanger is en eentje die al bevallen is. Ik loop dus een beetje achter Als het zover is, zit ik te denken aan het geboortehotel bij het Haga aan de Sportlaan. Ben zelf een keer bij Westeinde geweest (controle spiraal destijds) en een keer bij Haga Sportlaan (voor verwijderen spiraal). Vond zelf de sfeer bij Haga prettiger, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. Ben sowieso goed geholpen in beide ziekenhuizen! Met welke ziekenhuizen hebben jullie ervaringen? Groetjes! Bendi
Liep bij de gyn bij de Sportlaan, moest met medische indicatie ook daar in het ziekenhuis bevallen en kon dus niet kiezen voor het geboortehotel. Heb daar wel een rondleiding gehad, leek me erg leuk.
Ik ga naar de Leyweg omdat die voor mij dichterbij is dan de sportlaan. Maar hoor echt iedereen over de Sportlaan :-S Ik ben nog nooit sowieso in ziekenhuis geweest in Den Haag. Ik merk het woensdag wel hoe de sfeer is en de gyn. Ik moet namelijk sowieso in het ziekenhuis bevallen.
Wat ik heb begrepen, is dat beide locaties met dezelfde gynaecologen werken. Dus als mensen een goeie ervaring hebben gehad met de Sportlaan, dan krijg je op de Leyweg vast en zeker ook een goede gyn! Op basis waarvan hadden jullie een medische indicatie? Ik heb het idee dat je dat steeds vaker hoort tegenwoordig.
ik heb/ had pcos, heb ook ong anderhalf jaar erover gedaan om zwanger te raken moest eigenlijk beginnen met hormonen spuiten, maar werd toen net daarvoor toch spontaan zwanger (had daarvoor een hsg gehad, wat een baarmoederfoto-onderzoek is) mocht daarna kiezen of ik bij de gyn bleef of naar een vk ging, ben bij de gyn gebleven
Ik heb overgewicht en moet daarom onder controle van gyn. Woensdag de afspraak dus ben benieuwd hoe en wat.
Hoi, Het was super Ik ben verder dan ik had verwacht 10 weken en 6 dagen. 1 sept bevallen. Hier mijn echo....ikke trots :-D
Hi allemaal, Hier ook een first-time mama uit Den Haag die binnenkort gaat bevallen! Hoe gaat ie met jullie?
Ik ben ook zwanger en woon in Den Haag. Haga sportlaan kom ik ook, ivm diabetes al jaren in behandeling op de Leyweg, maar omdat ze me al gewaarschuwd hadden voor de vele ziekenhuisbezoeken die ik tijdens mijn zwangerschap moet afleggen ben ik naar de sportlaan gegaan, die is iets dichterbij huis en werk. Overigens zitten al mijn sportlaan artsen (internist, gynaecoloog, dietist, etc) allemaal regelmatig op de leyweg, dus dat zal wel voor de meeste anderen ook wel gelden.
Hoi Yanika, Ja ik zelf ben naar de Leyweg gegaan maar kreeg meteen te horen dat de bevalling sowieso op de sportlaan is omdat daar de kinderartsen aanwezig zijn. Heb jij goede ervaringen met het ziekenhuis? En hoe gaat het verder met je bevalling?
Hallo Gaab, hoe het precies gaat bij de bevalling hoor ik in mijn 24ste week. Dan heb ik een afspraak met een verloskundige over wat me precies te wachten staat. Ik weet wel al dat ik in de 38ste week wordt ingeleid en dat de kinderartsen van te voren al een behandelplan met me gaan bespreken voor het geval dat het allemaal niet zo soepel verloopt. Ik vind de sportlaan een super ziekenhuis, behalve de wachttijden. Ze lopen vaak uit, op alle afdelingen waar ik kom. Boekje mee en het is wel vol te houden. Voor de rest is iedereen erg aardig en nemen ze ook echt de tijd voor je (vandaar dat ze waarschijnlijk ook zo uitlopen ) Algehele begeleiding tot nog toe is in elk geval erg goed!
Hallo allemaal, ik vroeg me af of jullie je al hebben ingeschreven voor zwangerschaps gym of yoga? Ik zit zelf aan yoga te denken, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken naar een leuke plek. Heb wel een aantal groepen gevonden, maar die zitten of niet in de buurt, of ze lijken me heel zweverig. Hebben jullie al ervaring ergens?
Hoi, Nee Yanika ik ben ook opzoek naar iets van zwangerschapsgym ofzo. Geen ervaring want eerste baby ik zal wat rond kijken en hier wat plaatsen. Laat me weten als je wat gevonden hebt CJG Den Haag Cursussen zwanger -