Hey meiden! Ik wilde even rond vragen wat dit zou kunnen zijn Zoals de titel het al zegt, ik heb steken onder in mn buik, richting u-know-where. Dit was eerst alleen als ik van zitten naar staan ging, of van liggen naar zitten. Maar nu heb ik het ook als ik gewoon stil zit. Het zijn korte maar stevige steken en voelt niet bepaald lekker. Ik dacht eerst indalingsweeen ofzo? zou megod niet weten hoe dat voelt maar de baby is nu al ruim een week ingedaald dus dat zou het denk ik niet zijn... het gaat ook de hele dag door. Weet iemand hier antwoord op?? Liefs Roozjuh
Die steken voelde ik inderdaad ook bij het indalen. Zit het hoofdje ook al helemaal vast in het bekken? Misschien dat het eerst nog bewegelijk was en dat de kleine nu vast gaat liggen??? Zelf had ik gisteren ook steeds last van steken en krampen, maar meer in mijn onderbuik en ook niet constant. Ik ga er maar vanuit dat het een beetje voorwerk is..... Misschien is dat bij jou ook wel het geval??? Als je er ongerust bent, zou ik gewoon de vlos even bellen!
@ Juli2009: Kindje is helemaal ingedaald en vast. gister nog bij gyn geweest en die bevestigde dat. voorwerk phoe hoop het! dan zal het niet lang meer duren jij ook succes want kzie dat jij ook bijna zover bent!
Ik heb precies hetzelfde! En ook wat steken nog in m'n lies erbij en trekt ook wat naar m'n rug. Hoop ook dat het komt, het mag van mij. Jullie succes en hopelijk ook niet meer te lang wachten.
@ Juli2009: mijn verloskundige stond net voor mn deur, is mn zus dus ze kwam ff op bezoek en ik had het met haar over die steken. Zij zegt dat als het gewoon ingedaald is, dat het komt doordat t hoofdje tegen je bot aan zit daar beneden. Niks aan de hand dus, hoofdje probeert ruimte te zoeken omdat het nu 'vast' zit. Dus niks aan de hand is allemaal heel gewoon
Ik heb het ook gehad, het voelde bij mij echt alsof er een mes in mn je-weet-wel werd gestoken. De vk en HA dachten dat de baby wellicht op een zenuw drukte. Ik beviel de dag erna...
Heb op dit moment hetzelfde gevoel. Die steken zijn niet prettig, maar wist ook even niet wat het zou zijn. Indalingsweeen denk ik ook dan maar. Ben nu 37.5 dus zou wel kunnen dat zij gaat indalen. Succes allemaal
kunnen ook je banden zijn, heb dit ook wel eens, van die hele felle steken. Maar kan indd ook indalen zijn, voel de laatste dagen hier een enorme druk daar beneden.
Roozjuh, ik heb hier ook last van in combi met rugklachten... bij mij is het ook al ingedaald.. ik denk dat het gewoon allemaal wat weker begint te worden daar beneden ter voorbereiding op... Morgen heb ik weer controle bij de vk... ik ben benieuwd!
@ Margrietje: succes bij de vk erg vervelen die rugklachten he?! ben blij dat het geen koud weer is want met koud weer heb ik alleen maar meer pijn. stiekem geniet ik dus nog wel van deze vreselijke hitte
Ik heb het gevoel een beetje dus ik hoop voor mij dat het kleintje aan het indalen is, want 14 dagen geleden lag hij nog in een stuit
ja bij 36weken eigenlijk pas, maar hoe eerder hoe beter scheelt stress haha Hier nog geen teken van aankomende bevalling helaas! de teller staat nog op 2dagen en hoop dat baby klok kan kijken en ziet dat het maandag tijd is!! haha