Is toch ook helemaal niet raar dat je je ouders en zusje graag in de buurt wilt hebben? Een bevalling/geboorte is een hele gebeurtenis. Mijn ouders hebben er vorig jaar voor gekozen om helemaal niet op vakantie te gaan omdat ik al lange tijd in het ziekenhuis lag omdat de zwangerschap niet goed ging, vond ik zo onwijs lief! Toen Tess 9 weken oud was zijn wij als gezinnetje een weekje op vakantie gegaan naar Zeeland en hebben mijn ouders toen een weekendje meegenomen.
mijn ouders mochten van mij juist wel op vakantie, ze gaan altijd met de auto naar frankrijk of kroatie ofzo dus ze zouden hier toch wel op tijd zijn. maar ze willen het zelf niet, maakt ook niet uit. nu gaan ze in het najaar.
mijn moeder is nu ook weekje weg..... vorige keer was ik met 35wk bevallen, ze dacht dat ik nu wel bevallen zou zijn. het is maar 2.5 uurjes rijden... maar voelt wel raar
Precies! Daarbij zit ik al een hele tijd thuis ivm BI en denk ik dat ik niet echt vrolijk wordt van oncomfortabele hotelbedden en gezellig wandelen