Drieling komt om bij brand

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door maart, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Drieling komt om bij brand

DOHA - Onder de dertien kinderen die afgelopen maandag omkwamen bij een brand in een kinderopvang in een winkelcentrum in de Qatarese stad Doha, was een drieling uit Nieuw-Zeeland. Ook drie Spaanse broertjes kwamen bij de brand om.

De drieling, twee jaar oud, waren door hun ouders naar de opvang gebracht op de eerste verdieping in het Villaggiowinkelcentrum. Toen de brand uitbrak en de trap naar de eerste verdieping het begeven had, waren de kleintjes zo goed als kansloos. Bij de brand kwamen in totaal negentien mensen om.

De ouders, Jane en Martin Weekes, woonden al vijf jaar in Doha. „De kinderen waren alles voor Jane. Ze was een uitstekende moeder die altijd voor hen klaarstond. Het is hartverscheurend”, aldus de oma van de drieling. Brandweerlieden moesten door het dak om bij de brand te kunnen komen. De sprinklers deden het niet en de bewaking wist niet hoe het gebouw te evacueren.

Drieling komt om bij brand - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Wat vreselijk. Niet alleen voor de 3ling maar al die kindjes en hun leiding. :(

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Vreselijk! Het zal je maar gebeuren je dierbaarste bezit op deze manier te moeten verliezen en dan ook zelfs nog een keer 3maal. Brrr moet er niet aan denken.....

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Vreselijk :(
    Maar er zijn meer kids overleden en leiding..

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.038
    3.862
    113
    Vrouw
    Thuis
    Vreselijk verhaal, al die arme kinderen :(.

Moest direct denken aan het kdv van mijn zoontje, ik kan me dus echt niet voorstellen dat daar door brand iedereen er ineens niet meer zou zijn.

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Echt heel erg wat hier is gebeurt, heb het heel erg te doen met de nabestaanden :(

Vind het heel er dat er geen evacuatie-plan aanwezig was (althans dat denk aangezien men niet wist hoe ze iedereen moesten evacueren..)
    Ook verschrikkelijk dat de sprinklers niet werkten... moet er toch echt niet aan denken dat ons zoiets verschrikkelijks overkomt.. :(

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Echt vreselijk inderdaad. Voor allemaal, hoe vreselijk is het om één kindje te verliezen... maar dat in drievoud.. niet voor te stellen..

8. chila

chila Niet meer actief

Verschrikkelijk, alle 3 je kindjes in 1 klap weg :(
    En natuurlijk is het ook verschrikkelijk dat alle andere kindjes zijn overleden bij de brand :(

9. Babystew

Babystew Niet meer actief

Snap niet zo goed dat ze zo inhaken op de drieling. Ik vind het voor alle kinderen (en leiding) verschrikkelijk!! Arme mensen :(

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Het is afgrijselijk maar alle drie je kinderen in één klap kwijt zijn is dan net weer nóg wat gruwelijker. :) Arme arme ouders, pffff dat kom je toch nooit meer te boven. Ik hoop zo dat de kindertjes niet geleden hebben of bang zijn geweest.....

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Verschrikkelijk.... :(

Deel Deze Pagina