Hoe kan je je kind nu vergeten? Ik zit al rechtop in bed als het onweert zodat ik snel de kids kan pakken als er wat zou gebeuren... pfff
Vreemd. Misschien waren ze wel onder de invloed van iets (drugs, drank?), staat er niet bij, hè? Of gewoon niet goed bij hun hoofd... Een andere reden kan ik er niet voor bedenken. Waar staat dat? Trouwens, Chandler Chandler...? Come on! lol wtf?
Nou, als ik een kind zou hebben, gaat ie natuurlijk voor, maar mijn dieren zijn ook heel erg belangrijk. Die laat ik echt niet achter. Spullen wel, maar mijn dieren neem ik zeer zeker wel mee! Deze mensen waarbij dit is overkomen zijn vlgs mij ook behoorlijk stom. Je weet heus wel dat je kind er is, ook al is er een soort omgangsregeling ofzo, waardoor ze hem niet dagelijks hebben. Waarschijnlijk is er drank/drugs in het spel. en/of verstandelijke beperking?!
@lyst Toen er brand uitbrak in de stacaravan van Crystal Adams (31) en haar vriend James Chandler (33), dachten zij eraan om hun puppy mee te nemen, maar vergaten ze het vierjarige zoontje van Chandler. Niet van Crystal adams dus maar van James chandler. Dat kind heet dus ook geen chandler