Ik weet niet of er al een topic van was... Nu is 'Help mijn man heeft een hobby' bezig op rtl4. Volgens mij alweer de laatste uitzending jammergenoeg. Ik vind het vaak sneu voor die dames, nu ook voor de zwangere dame van wie haar man zo'n 30 (!) uur per week gaat vissen . Gelukkig heeft die van mij niet zo'n hobby. Alleen begrijp ik wel dat die mannen pissig zijn als John Williams opeens met een camerateam op de stoep staat.., daar zou ik ook nie blij mee zijn haha.
Het zijn allemaal herhalingen....heb vorig jaar ook al gekeken. En ik zeg niets haha....mijn man voetbalt en is ook veel van huis. Ach ja, was al zo toen ik m leerde kennen 10 jaar geleden. En ik weet dat ik ook niet gelukkiger wordt als ik m vraag te minderen
Ik irriteer me mateloos aan die mannen! vind zo sneu voor die vrouwen! Ben blij dat ie van mi niet zo'n extreme hobby heeft! (mocht ie dat wel hebben zou dat ook wel snel voorbij zijn )
Ik vind het zo irritant. Help, mijn man is een klusser. Help, mijn man kan niet dansen. Help, mijn man heeft een hobby..... Ja, soms loopt het de spuigaten uit ja, maar los dat lekker zelf op en zonder camera`s. Anders komen binnenkort de mannen met: help, mijn vrouw is een zeikerd.
Ah, ik moet nu ineens denken aan die man die zijn tuin en schuur vol had met hagedissen en andere reptielen. Ergens had ik echt met die man te doen. Hij was zich van geen kwaad bewust! Als ik kijk naar ons huis, dan neem ik veel meer ruimte in met 2 drumstellen dan mijn vriend met zijn landkaartenverzamelingen en gitaren. En hoe vaak wij wel niet een heel weekend onderweg zijn omdat ik moet optreden. Er zijn ook mannen die juist hun vrouw steunen met wat ze doen! Mag ook weleens benadrukt worden. Help mijn vrouw is een zeikerd: mooi initiatief!
Ik zie me hier al zitten hoogzwanger en me man 30 uur gaan vissen.... Die kon wat mij betreft 30 uur schoppen onder zn reet krijgen die van mij zit veel achter de pc maar als t mij zat wordt en ik zeg er wat van kapt ie er ook wel mee hoor. Maar 30 uur vissen of t hele huis vol reptielen ahhjassesss mamavan
Mijn man en ik lagen om die aflevering in een deuk...dat hebben wij n.l ook in onze schuur. Maar ja, ik vind het ook wel erg dat die vrouwen dat achter de rug van de mannen om zon programma inschakelen. Ik vraag me wel af, zouden die mannen die hobbys al hebben toen ze elkaar leerde kennen? Vonden ze het toen ook al vervelend en dachten ze; nou dat verander ik nog wel???? Ik zei al eerder , mijn man is ook echt veel van huis voor zijn voetbal. Soms ook weken naar t buitenland. Maar hoe vervelend ik het soms ook vind, dit wist ik van te voren. En het hoort bij hem, het maakt hem tot de persoon waar ik van hou. En als hij dit zou laten vallen omdat ik dat eis, nou dan weet ik zeker dat we niet lang meer bij elkaar zouden blijven. Nee hoor, laat hem maar lekker gaan..heb ik af en toe ook eens tijd om te kijken wat ik wil
Tja dan moet je net zo'n reptiel gek worden als hij...helpt enorm (had je n jaar of 2 geleden hier moeten kijken... ) Ik zoek juist het programma "help mn man heeft GEEN hobby" Word af en toe gek van hem. Stressen tot en met maar geen uitlaat klep. Heb hem een oude hobby aangesmeert: Vissen. Was hij even lekker in de natuur. Geen gezeur van kinderen of mij aan zn kop. Lekker ontstressen enzo. Maarja...toen werd het winter. En mn man is nogal n koukleum...
Hahaha ik weet niet waarom Wilma maar ik moet gewoon lachen om je verhaal. Ik zie het helemaal voor me. Lekkere vechtsport misschien voor hem?
Zou ik hem met de middelste mee op judo sturen dan? Kunnen ze als ze weer alle 2 aan t stressen zijn (zijn 2 dezelfde types al willen ze dat van elkaar niet weten) oefenen op elkaar. Hebben ze in no time allebei de zwarte band....of ze liggen samen in de kreukels en houden zich ook koest!