Tweejarige ondergaat maagverkleining - VROUW.nl | Horoscopen, Mode, Beauty, Spelletjes, Shoppen, Nieuws, Gezondheid, Prijsvragen [Actueel] Ik ben niet zo van die term maar OMG!!
Zielig. Maar als hij onder de behandeling van een obesitasteam staat, zal er wel meer achter zitten dan simpelweg te veel eten.
Wat erg om op die leeftijd al zo'n bmi te hebben. Als dit geen stofwisselingsziekte is, dan is het kindermishandeling van zijn ouders. Op die leeftijd bepaal je als ouders toch wat er ingaat. Verschrikkelijk. Snap dat die arts wilde ingrijpen, want zo wordt dit jongetje geen 30 jaar
Ik verhuis zelf binnenkort naar dit land en ik heb al van diverse mensen gehoord dat obesitas er echt een enorm probleem is.
Arm ventje. Vind dit toch wel gewoon kindermishandeling. Blijkbaar At hij gewoon altijd te veel en het eten moet toch echt van de ouders af komen. Als mijn kinderen richting te dik gaan haal grijp je toch in door minder te snoepen bijv en Savonds meer groente ipv bijv rijst en aardappels. Bij dokter Phil zie je ook wel is gezinnen met veel te dikke kinderen en dan blijkt vaak dat ze gewoon eten geven omdat ze anders een driftbui krijgen. Erg zielig
Ik snap inderdaad ook wel dat er op een gegeven moment ingegrepen moet worden omdat anders het leven van het kindje op het spel komt te staan, maar dat het zo ver gekomen is wel heel vreselijk!
Ik heb sterk mijn twijfels of dit echt alleen door te veel eten/verkeerde voeding komt al zal het misschien wel meespelen.
Lijkt mijn haast wel als een maagverkleining dus minder eten voldoende is geweest om af te vallen. Als het genetisch was of het niet alleen aan het veel eten lag had hij niet zoveel afgevallen