Ouders stormen naar binnen terwijl ik weeën opvang

Discussie in 'De bevalling' gestart door Florentine, 19 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Allereerst: Ik hoop dat Florentine inmiddels bevallen is en dat zij en het kindje gezond zijn!

Ten tweede: ik kan me voorstellen dat ze niet blij is met haar ouders die zomaar binnen komen stormen tijdens haar weeën. Ik ben zelf allergisch voor (schoon)ouders die hun sleutel ongevraagd gebruiken. Ik ben sowieso eigenlijk allergisch voor (schoon)ouders die een sleutel hebben.

Mijn schoonouders hebben een sleutel van ons huis, omdat mijn man dat destijds zo heeft geregeld voordat ik bij hem kwam wonen, en ik heb het getolereerd, maar als ze er één keer op die manier misbruik van zouden maken, zou ik heel erg boos worden en werd die sleutel meteen opgeëist!

Mijn schoonmoeder poetste hier tot voor kort, maar daar kon ik op een gegeven moment ook niet meer tegen. Ik kan er gewoon niet tegen dat ze aan onze privé spullen kwam, op onze slaapkamers etc. dus heb ik nu gezegd dat ik het wel weer alleen doe... mijn man vond dat best moeilijk maar ik heb gezegd 'als ik dat niet doe barst de bom een keer' want ik kan er gewoon niet tegen! Zij zijn hier van harte welkom om op bezoek te komen.... dat is ook super gezellig altijd. Maar ik merkte doordat ze een paar keer hier gepoetst had, ze zelfs als ze gewoon op bezoek kwamen, in ons huis ging rommelen en in de tuin onkruid begon uit te trekken, terwijl ze gewoon op de koffie kwamen! Daar was ik dus niet van gediend! Het voelde als kritiek. Ik heb dus ook nu een eind er aan gemaakt; ik doe het samen met mijn man, en als we het niet zouden redden, neem ik wel iemand die we niet kennen als huishoudelijke hulp er bij, die kan ik zakelijk benaderen!

Oeps, heel verhaal geworden... haha, blijkbaar zat het mij ook hoog :D in elk geval kan ik me voorstellen dat ze heel erg boos werd dat haar ouders - ondanks de grens die ze aangegeven had - toch zomaar binnen kwamen - NOT DONE.

Fijne dag allemaal!
    xxx

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

Deel Deze Pagina