Vraagje, heeft iemand ervaring met heparine injecties?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Prisjuh, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen allemaal,,ik zal ff in het kort uitleggen waarom ik elke dag een injectie moet nemen,ik heb een bloedafwijking en als ik nie zou prikken zou mn lichaam 9mnd lang het kindje afstoten :( :( maar goed ik ben nu al tijdje aan het prikken en dat ging heel goed maar hoe verder we zijn hoe meer last ik er van krijg!!! :( :( :( wilden ff weten over er meer hier ervaring mee hebben en mij misschien nog wat tips kunnen geven???

    Liefs Prisjuh
     
  2. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    hoi ik heb er geen ervaring mee maar wens je wel sterkte. groeytjes jacoba
     
  3. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    waar krijg je precies last van dan??
     
  4. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    ik heb niet hetzelfde als jij hebt hoor, maar ik wens je wel veel sterkte. Weet je verloskundige het niet.

    Ik ben resus negatief. En moet met 30 weken een spuit hebben en na de vlokkentest. Heb ik bij mijn dochtertje ook gehad. Ook na elke miskraam moest ik een spuit hebben, maar dat hoorde ik pas na 7 miskramen dus toen was het te laat. Maar het kan geloof ik geen kwaad.

    Ik vind het ook jammer dat ik er te weinig over weet. Dus snap wel dat jij duidelijkheid wilt.
    Vraag het anders de vk op het forum.