Iemand bekend met Balleland in Roosendaal?

Discussie in 'De lounge' gestart door Soshe, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soshe

Soshe Lid

2 okt 2012
    73
    0
    0
    zeeland
    Wist even niet waar ik het neer moest zetten maar is het een beetje leuk daar voor die kleintjes?

Ballorig in Oud Beijerland vond ik laats iets wat te druk (lees: bomvol!) dus wilde nou in Roosendaal kijken...

2. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad altijd extreem druk in oud beijerland, ik lees even mee dus :)

3. susy26

susy26 Niet meer actief

er leuk hier in R'daal!! apparte ruimte voor kinderen van 1-5
    jaar.. en dan voor .de grotere....

maar als het slecht weer is, kan het ook zeker wel druk zijn.:p.. maar ik vind het best wel groot daar binnen.

4. Soshe

Soshe Lid

2 okt 2012
    73
    0
    0
    zeeland
    Oud beijerland ben ik vorige keer maar hard voorbij gereden.. Dacht ik ga maar schoenen halen en daarna even op mijn werk kijken.. In de winkel hoorde ik ook dat het bij ballorig altijd chaos is.

5. susy26

susy26 Niet meer actief

jaa weet niet hoor, kinderen, spelen, druk druk... wat anders dan... ze kunnen tenminste dr energie kwijt.............

6. tulip

tulip Niet meer actief

r'daal is leuk hoor, in het tot 5 jaar gedeelte ook net weer nieuw spul. En geen vakantie hier, dus zal niet zo megadruk zijn. Op alle ochtenden op woensdag na heb je tot 12.00 uur peuterochtend, dan betaal je minder.

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Inderdaad de peuter ochtenden ( ma-di-do-vrij) va 10-12 uur is het tot 4 jaar en dan betaal je minder en is het ook niet druk.

Ik kwam om 5 over 10 en was de enigste :p Zo even voor half 11 kwamen er iets meer. Maar druk was het niet.

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    In bergen op zoom zit trouwens ook zo iets, nog nooit geweest. Maar is tot 9 jaar .

9. tulip

tulip Niet meer actief

Minyworld
    die is wel een stuk minder leuk hoor;) tis veel kleiner en met de dreumesjes vind ik het niet echt handig, omdat je er niet goed bij kan komen als er iets is. In balleland kun je er zelf ook inkruipen.:p

10. Soshe

Soshe Lid

2 okt 2012
    73
    0
    0
    zeeland
    Ik woon net over de brug daar bij halsteren dus boz had ook wel makkelijk geweest. Maar ik denk dat het volgende week vrijdag roosendaal gaat worden :)

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja roosendaal is leuk hoor! echt wel de moeite! mijn kinderen vermaken zich daar echt super!

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Whahhaa dat heb ik ondervonden ja , die kleine klom ergens in en zat vast. Toen kon mama er zelf ook in kruipen :p ( met zwangere buik, op de knieen, heeft er vast heel komisch uit gezien)

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Lol nooit gedacht dit ooit van jou te horen :p

Maar ballorig is leuk, rodelbaan is hier favoriet!

14. tulip

tulip Niet meer actief

whaha eigenlijk zo fout die zin.....balleland in roosendaal is leuk:p

rodelbaan is hier idd ook zwaar favo. En die gedraaide glijbaan.

15. Soshe

Soshe Lid

2 okt 2012
    73
    0
    0
    zeeland
    Nou vrijdag a.s. gaan we dan hoor :)

Kijken of ze het iets vind en niet als een plakkertje aan mijn been hangt :D

Deel Deze Pagina