Ouders uit de kast

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Narcisje, 28 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.799
    8.469
    113
    Vrouw
    Sofie van den Enk volgt jongeren waarvan één van de ouders na een jarenlang heterohuwelijk uit de kast is gekomen. We horen hun verhaal, maar ook dat van de ouders. Wat betekent het voor de dagelijkse gezinssituatie? Hoe gaan de jongeren om met het feit dat hun vader of moeder ineens een nieuwe partner heeft van dezelfde sekse?

KRO-NCRV

Wie gaat er kijken?

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Mijn man heeft in dezelfde situatie gezeten, dus ik ga zeker kijken.

3. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    ik ga ook kijken.

4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Als ik dit zie ben ik toch erg 'blij' dat mijn vader al uit de kast kwam toen ik veeeeel jonger was. Oké moment was echt stom van hem uitgekozen, maar ik denk dat het moeilijker te verwerken is als je ouder bent.
    Ik heb t trouwens ook moeten verwerken hoor, maar dan op een andere manier ;)

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    #5 Feye, 28 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2018
    Waar ik benieuwd naar ben, vroeg ik me bij het programma ook af, maakt het uit of je ouders uit elkaar gaan i.v.m. seksuele voorkeur van één van de ouders? Het feit dat je ouders scheiden lijkt mij het moeilijkst... Of is dat te simpel gedacht?

6. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Nou ik heb het niet bewust meegemaakt hoor.

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Mijn man zegt altijd dat het voor hem juist hielp om te accepteren dat zijn ouders gingen scheiden. Dat het voor hem makkelijker te begrijpen was dat zijn moeder op een vrouw viel, dan dat ze voor een andere man het gezin verlaten zou hebben.

Manque en DastyQueen vinden dit leuk.
  8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Oude buren van mijn ouders hebben dit meegemaakt. Dit ging alleen een stapje verder. Ik denk dat de dochter een jaar of 17 was en ze ging samen met haar moeder op vakantie. Vader en vriendje bleven thuis want ze gingen er een vrouwenweek van maken. Toen ze thuis kwamen van vakantie bleek tussen papa en vriendje de vlam te zijn overgeslagen en is papa van mama gescheiden en vriendje bij dochter weg gegaan om samen een relatie te beginnen.

9. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

What. The. Heck.

Aszz en Louise11110 vinden dit leuk.
  10. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Neeee. Wat een drama.

11. Betsy

Betsy Niet meer actief

Je vader pikt je vriendje in.. :eek:
    Dat is vast concurrentie die ze niet verwacht had.

Athina en DastyQueen vinden dit leuk.
  12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Heftig hoor, lijkt mij heel onwerkelijk. Vond het scheiden van mijn ouders al erg moet je nagaan dat dit de reden is. Bij het horen van een zwaargelovig dorp in Overijssel moest ik gelijk aan Rijssen denken:confused:

13. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Wat verdrietig. Zo veel verdriet en boosheid bij het jongste zusje van de drie.

Maar ook de vrouw waarvan ze nog maar met twee vd zes kinderen contact heeft. Het moet ook bizar zijn als je 25 jaar bent opgevoed met een idee, en 1 vj ouders vervolgens dat doet waarvan ze zelf altijd hebben beweerd dat het niet mag. Ik kan me voorstellen dat dat echt heel bizar moet zijn. En dan ook nog alles via Facebook moeten ontdekken. Ik vraag me af of het daar nog wel goed gaat komen eerlijk gezegd.

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    Aflevering was gister al? Ik dacht volgende week

.....

Oh ik zie dat er al 2 zijn geweest

15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ja heftig dat jongste zusje. Mischien is praten met een psycholoog wat voor haar dit zit zeer diep.

Nou echt wel, het is er bij die kinderen ingeramd dus dat krijg je er niet snel uit. Wel knap dat die andere 2 wel uit de bubbel zijn gestapt. Wat een zooi moet hun leven nu zijn pfff.

16. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Heel bizar inderdaad. Ik zie die aflevering net voorbij komen en ik ken deze mensen dus... Of tenminste, ik heb bij één van de dochters in de klas gezeten. We zaten op een reformatorische school, dus het onderwerp werd daar veel besproken. En inderdaad, er werd constant benadrukt dat een homoseksueel huwelijk niet mag.
    Wat bizar om dan nu opeens dit te lezen...
    Ik kon niet zo goed overweg met die dochter, maar als je dit leest dan breekt je hart wel even een beetje. Haar hele familie uit elkaar gevallen :(

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou zo'n zwaargelovig dorp vind ik Rijssen niet meer hoor, ten eerste is het helemaal zo klein niet, dus dorp wil ik het niet noemen en zwaargelovig valt ook wel mee. Denk de helft nog maar die echt zwaargereformeerd is? De andere helft loopt gewoon in broek ;)

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

dat is echt heel triest :(

19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Klein is het zeker niet maar het geloof had wel een enorme invloed op een dorp ernaast wat belachelijk is.

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik woon een dorp ernaast ;) hier geen last van....:p Wel een ander dorp dan jij waarschijnlijk bedoeld

Deel Deze Pagina