Wie kijkt dit programma ook? Ikwel, omdat ik ben zelf doof geboren. Ik vind wel mooi gebarentaal om te zien, maar ik kan niet gebarentaal van engels. Ik vind wel leuk om te zien om hoe zie ik 'n gebarentaal tussen 'n doven mensen. Normaal ik kan wel gebarentaal, maar nederlandse taal.
Ik neem het op en dan kijk ik het als mijn zoontje op het kdv is nu ik verlof heb haha heerlijk! Maar heel dom maar is gebarentaal in elke taal anders? Nog nooit over nagedacht natuurlijk maar dacht dat het 1 taal was zeg maar.
Ik heb alles opgenomen, maar moet nog de tijd vinden om te kijken. Als tolk gebarentaal lijkt me het een leuke serie!
hey, ik wist ook niet dat gebarentaal in elk land anders was. Ook best logisch natuurlijk, de "normale" taal is ook anders overal. Lijkt me wel lastig op vakantie in het buitenland.. dan kun je je helemaal niet verstaanbaar maken? Uhm.. offtopic haha. De serie heb ik nog niet gezien, ben steeds niet thuis
het is idd een leuke serie. en ik vind het leuk om te zien wat de verschillen zijn tussen de gebaren.
Van wat ik mij kan herinneren heeft niet elk land een andere gebarentaal, maar ik weet wel dat de VS inderdaad een andere gebarentaal heeft. Mijn ex-vriend was tolk gebarentaal in de VS. Tsja, onderscheid moet je maken he?
Erg leuk dat jullie vinden wel echt interessant over 'n gebarentaal en serie.. Wat vinden jullie ervan, dat 'n personen doet gebarentaal met 'n liplezen?
Ik kijk er ook naar,vind het erg interessant met het gebarentaal.Zelfs vriend kijkt er naar en die is al moeilijk met series,hoor dan ook elke woensdag dat ik hem niet moet vergeten om hem op net 5 te zetten