Nog liefhebbers hier? Vanavond is de midseason finale, ben erg benieuwd! Ik ben nog maar pas aan het kijken en heb nu vanaf het vijfde seizoen gekeken (nu is het 7e seizoen). Ik vind het echt een geweldige serie! Had veel eerder moeten gaan kijken
Jazeker! Vanavond weer op de BBC, de Weeping Angels komen weer langs. Die vind ik de engste Doctor Who monsters. Ik vind David Tennant de beste doctor, maar Matt Smith is ook erg goed aan het worden. Ik ben zeer benieuwd naar de nieuw compagion van de docter, ze schijnt net zo snel als de docter te kunnen praten en laat zich niet ondersneeuwen.
Ik keek het altijd toen ik in Engeland bij mijn zus was voor een aantal maanden. Moet het eigenlijk weer gaan bijhouden vind het toch erg leuk. Ken alleen de seizoenen met de laatste dokter.
Ik vind die Silence aliens de engste, nachtmerries krijg ik ervan! Ik ben bij de 11e doctor begonnen, die vind ik ook de leukste. Heb maar een paar afleveringen met David Tennant gezien. Misschien als ik straks moet wachten op de rest. Begreep dat de volgende afleveringen pas in 2013 komen
Ja, maar 2013 is al bijna! We hebben al langer moeten wachten op deze paar afleveringen, die paar maandjes kunnen er wel bij. En in de zomer lekker Sherlock kijken. Ik zou wel de eerdere afleveringen kijken, beginnend bij nummer 9 (Christopher Eccleston). En ook op volgorde, je komt best veel te weten over de doctor. Bij doctor 10 (David Tennant) komt er op een gegeven ogenblik nog een Timelord voorbij, The Master, dat is echt een boeiende verhaallijn.
Gelukkig komt er nog een kerstaflevering Wat vond je van de aflevering van gister? Ik had er op de een of andere manier meer van verwacht, maar ik vond het wel spannend. Jammer ook dat Amy en Rory niet meer terugkomen, die vond ik toch wel erg leuk.
De opname van gister was mislukt, maar hij wordt binnenkort herhaald, dus nog maar een poging wagen om op te nemen. Amy en Rory zijn ook heel leuk, maar eerlijk gezegd vond ik Donna Noble beter. De leukste interactie was er, vind ik, tussen de Doctor en Jack Harkness. Echt heerlijk hoe die met elkaar omgingen, ik hoop stiekem toch wel dat Jack een keer terug komt, ben benieuwd hoe hij op deze Doctor zal reageren.