Ouders vaak over de vloer of juist helemaal niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mausi, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat doen jouw ouders voor jullie/ jullie kids?

1. Ze passen elke week op als ik moet werken

2. Ze passen af en toe op (bij bruiloft/feestjes e.d.)

3. Ze lopen de deur plat om hun kleinkind te kunnen bewonderen

4. Ik zie ze af en toe (verjaardagen e.d.)

5. Ze wonen te ver weg om elkaar vaak te zien

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. misa

misa Niet meer actief

Mijn ouders (moeder) past elke week op (1x). En soms zien we ze zo ook nog eens een keertje.
    Mijn schoonouders... tja daar kan soms wel weeeeken tussen zitten... :)

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

schoonouders: veel contact en zijn ook echte opa en oma voor onze kinderen. Passen ook altijd op als we ze bellen. Bij wijze van spreken zou ik ze nu kunnen bellen om te vragen of ze vanavond even komen oppassen omdat wij weg willen. Gaan ook regelmatig een dag met elkaar op stap, altijd erg gezellig.

Mijn eigen ouders: als er geen verjaardagen zijn zien we elkaar soms maanden niet. Doen ook weinig met de kinderen, laatst met elkaar weg geweest één groot fiasco omdat ze geen rekening houden met (kleine) kinderen. Doen we dus ook nooit meer.

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Mijn vader eet elke dinsdag en vrijdag bij ons.
    Mijn moeder woont op 2,5 uur rijden afstand, zien haar ongeveer 1x per 2 weken.. En mijn zoontje logeert 1x per maand van vrijdag tot maandag bij haar.

4. mamavaneenmeid

28 mrt 2009
    70
    0
    0
    Mijn moeder past 1 avond per week op m'n kleine, dan heb ik ook nog een beetje tijd voor mezelf, vind ik wel heel erg fijn :) Kan ik huiswerk maken, naar de film, uit of met vriendinnen uit eten ofzo.. Door de week gaat m'n dochtertje naar het KDV, maar omdat ik nog student ben begin ik vaak laat of ben ik heel vroeg uit, dus ze zit er geen volle dagen.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    (schoon)ouders komen bijna nooit hier maar dat heeft als reden dat wij varen en dus maar weinig in de buurt zijn! Kan best snappen dat ze geen zin hebben om elke week naar duitsland ofzo te komen rijden:D En meestal gaan wij naar hun.

6. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Mijn ouders passen een dag per week op en daarnaast komt mijn moeder altijd wel even langs op onze gezamelijke vrije dag. Ook ga ik regelmatig bij hen eten als mijn man 's avonds moet werken. Mijn ouders zijn nu op vakantie en ze missen Julian veel meer dan mij, heb ik het idee ;)

Mijn schoonouders zijn al overleden, maar gelukkig kan mijn man het heel goed met mijn ouders vinden.

Deel Deze Pagina