hallo, ik doe momenteel voor mijn opleiding als kraamverozrgende een onderzoek naar de nazorg van couveuse babys. ouders van couveuse babys zouden ons enorm helpen als ze even 5 minuutjes hebben om deze enquete in te vullen alvast erg bedankt Onderzoek naar de kwaliteit in de kraamzorg 2010 1.Hoeveel kinderen heeft u? o 1 o 2 o 3 o 4 of meer 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o < 30 weken o 30-31 weken o 32- 33 weken o 34-35 weken o 36-37 o > 37 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Ja o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o kraamzorginstelling o verzekering o Internet/folders/boeken o Anders, o Nee (ga verder naar vraag 6) 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Ja (ga verder naar vraag 7) o Nee ik had hier geen recht op o Ik had recht op nazorg maar heb dit afgewezen, omdat (ga verder naar vraag 11) 6. Als de mogelijkheid er was geweest had u dan wel couveusenazorg willen krijgen? o Ja (ga verder naar vraag 11) o Nee 7. Hoeveel uur nazorg heeft u in totaal gekregen? Of krijgt u binnenkort? o 0 uur o 4 uur o 8 uur o 12 uur o 16 uur o > 16 uur, namelijk uur. 8. Vond u het aantal uren zorg voldoende of denkt u dat dit voldoende zal zijn? o Ja (ga verder na vraag 11) o Nee 9. Waarom vond u het aantal uren zorg onvoldoende? 10. Heeft u het gevoel dat u al uw vragen heeft kunnen stellen tijdens deze nazorg uren? o Ja o Nee 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o voedingstijden o baden van de baby o borstvoeding o temperatuur o kolven o kunstvoeding o navelverzorging o vitamines o slaaphoudingen o darmkrampjes o hygiëne o veiligheid o Anders, namelijk . . 12. Hoe bent u verzekerd? o Basis o Aanvullend o Aanvullend Extra 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? ... Bedankt voor uw tijd en medewerking
1.Hoeveel kinderen heeft u? o 1 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o 34-35 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o kraamzorginstelling o Anders in het ziekenhuis verteld 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Ja (ga verder naar vraag 7) 7. Hoeveel uur nazorg heeft u in totaal gekregen? Of krijgt u binnenkort? o 15 uur 8. Vond u het aantal uren zorg voldoende of denkt u dat dit voldoende zal zijn? o Ja (ga verder na vraag 11) 10. Heeft u het gevoel dat u al uw vragen heeft kunnen stellen tijdens deze nazorg uren? o Ja 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o baden van de baby o borstvoeding 12. Hoe bent u verzekerd? o Aanvullend 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? deltalloyd ...
Onderzoek naar de kwaliteit in de kraamzorg 2010 1.Hoeveel kinderen heeft u? o 2 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o < 30 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o verzekering 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Ik had recht op nazorg maar heb dit afgewezen, omdat heb deze na 1 middag weggestuurd. ze wilde alleen het kind in bad doen, vond mij geen kraamvrouw meer, en is kuist de zorg eindelijk zelf wou doen (ga verder naar vraag 11) 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o Anders, namelijk niet ze zijn 3 jaar . . 12. Hoe bent u verzekerd? o Aanvullend 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? cz ... Bedankt voor uw tijd en medewerking
1.Hoeveel kinderen heeft u? 2 (tweeling) 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren < 30 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o verzekering o Internet/folders/boeken 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Ja (ga verder naar vraag 7) 7. Hoeveel uur nazorg heeft u in totaal gekregen? Of krijgt u binnenkort? o 12 uur 8. Vond u het aantal uren zorg voldoende of denkt u dat dit voldoende zal zijn? o Ja (ga verder na vraag 11) 10. Heeft u het gevoel dat u al uw vragen heeft kunnen stellen tijdens deze nazorg uren? o Ja 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o Anders, namelijk, wij hebben maar een aantal uur gebruik gemaakt meer om de onzekerheid van de 1e dagen weg te nemen. In het ziekenhuis hadden we al enorm veel geleerd, dus de kraamhulp is in totaal 4 uurtjes geweest, verdeeld over 2 dagen. 12. Hoe bent u verzekerd? o Aanvullend Extra 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? De Friesland. ...
1.Hoeveel kinderen heeft u? 1 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren 30-31 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o Anders, ziekenhuis 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Ja (ga verder naar vraag 7) 6. Als de mogelijkheid er was geweest had u dan wel couveusenazorg willen krijgen? NVT 7. Hoeveel uur nazorg heeft u in totaal gekregen? Of krijgt u binnenkort? o 12 uur 8. Vond u het aantal uren zorg voldoende of denkt u dat dit voldoende zal zijn? Ja (ga verder na vraag 11) Het had meer mogen zijn maar we hadden niet meer nodig 9. Waarom vond u het aantal uren zorg onvoldoende? NVT 10. Heeft u het gevoel dat u al uw vragen heeft kunnen stellen tijdens deze nazorg uren? Ja 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? borstvoeding slaaphoudingen hygiëne veiligheid 12. Hoe bent u verzekerd? Aanvullend Extra 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? Agis
1.Hoeveel kinderen heeft u? o 1 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o < 30 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o kraamzorginstelling 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Nee ik had hier geen recht op 6. Als de mogelijkheid er was geweest had u dan wel couveusenazorg willen krijgen? o Ja 12. Hoe bent u verzekerd? o Basis 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? Menzis Mvg, Aleida
Onderzoek naar de kwaliteit in de kraamzorg 2010 1.Hoeveel kinderen heeft u? 2 kinderen (een 1-eiige tweeling) 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren < 30 weken (26,1) 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? Ja, namelijk door: Anders, het streekziekenhuis in onze woonplaats. 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? Ja (ga verder naar vraag 7) 7. Hoeveel uur nazorg heeft u in totaal gekregen? Of krijgt u binnenkort? 12 uur 8. Vond u het aantal uren zorg voldoende of denkt u dat dit voldoende zal zijn? Ja 10. Heeft u het gevoel dat u al uw vragen heeft kunnen stellen tijdens deze nazorg uren? Ja 12. Hoe bent u verzekerd? Basis 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? CZ Bedankt voor uw tijd en medewerking
1.Hoeveel kinderen heeft u? o 1 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren 34 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: ziekenhuis 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Nee ik had hier geen recht op 6. Als de mogelijkheid er was geweest had u dan wel couveusenazorg willen krijgen? o Ja 12. Hoe bent u verzekerd? o aanvullend 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? IZZ
1.Hoeveel kinderen heeft u? o 1 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o < 30 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Ja 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: Ziekenhuis 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Weet nog niet of ik dit ga nemen aangezien er ook een verpleegkundige aan huis komt vanwege zuurstof(ga verder naar vraag 11) 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o Anders, namelijk onbekend 12. Hoe bent u verzekerd? o Aanvullend Extra 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? DSW
Onderzoek naar de kwaliteit in de kraamzorg 2010 1.Hoeveel kinderen heeft u? o 1 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o 30-31 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o Anders, kinderarts in ziekenhuis 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Ja (ga verder naar vraag 7) 7. Hoeveel uur nazorg heeft u in totaal gekregen? Of krijgt u binnenkort? o 12 uur 8. Vond u het aantal uren zorg voldoende of denkt u dat dit voldoende zal zijn? o Ja (ga verder na vraag 11) 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o Anders, namelijk Meer een bevestiging geweest dat alles goed gaat. 12. Hoe bent u verzekerd? o Aanvullend Extra 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? DSW
1.Hoeveel kinderen heeft u? o 2 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (oudste!) kindje geboren o 32- 33 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Nee, op dat moment niet, pas achteraf over gehoord 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Nee, volgens het kraambureau (De Waarden) had ik daar geen recht op. Achteraf waarschijnlijk wel recht gehad op couveusenazorg maar daar wist ik niets van. 6. Als de mogelijkheid er was geweest had u dan wel couveusenazorg willen krijgen? o Ja (ga verder naar vraag 11) 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o borstvoeding (heb 3 maanden volledig gekolfd doordat de borstvoeding is mislukt o.a. door weinig/matige begeleiding) o kunstvoeding o darmkrampjes o zorg voor mij zelf! 12. Hoe bent u verzekerd? o Basis (toen der tijd, inmiddels heb ik de één-na-hoogste verzekering omdat ik dit niet nog een keer zo wilde en bij de tweede had ik inderdaad recht op maximale kraamzorg en deze ook gekregen, maar bij een ander kraambureau! (NedZorg) 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? Menzis
Hier mijn ingevulde enquette! suc6 met je onderzoek verder!! Onderzoek naar de kwaliteit in de kraamzorg 2010 1.Hoeveel kinderen heeft u? o 1 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o 32- 33 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o Anders, Ziekenhuis (personeel en dokters) 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Ja (ga verder naar vraag 7) 7. Hoeveel uur nazorg heeft u in totaal gekregen? Of krijgt u binnenkort? o 16 uur 8. Vond u het aantal uren zorg voldoende of denkt u dat dit voldoende zal zijn? o Ja (ga verder na vraag 11) 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o voedingstijden o baden van de baby o borstvoeding o temperatuur o kolven o darmkrampjes In het ziekenhuis was veel al duidelijk. Ik had niet echt vragen meer maar vond het wel fijn om hulp te hebben bij de onderwerpen die ik heb laten staan 12. Hoe bent u verzekerd? o Aanvullend 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? Zilveren kruis achmea
1.Hoeveel kinderen heeft u? o 2 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o 32- 33 weken precies 32 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o Anders, we werden er op de couveuse afdeling op gewezen. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Ja (ga verder naar vraag 7) 7. Hoeveel uur nazorg heeft u in totaal gekregen? Of krijgt u binnenkort? o 8 uur 8. Vond u het aantal uren zorg voldoende of denkt u dat dit voldoende zal zijn? o Ja (ga verder na vraag 11) 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o Anders, namelijk Wij hadden eigenlijk alleen als vraag hoe we het bedje op moesten maken De rest was ons in het ziekenhuis al geleerd. 12. Hoe bent u verzekerd? o Aanvullend Extra 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? VGZ
Onderzoek naar de kwaliteit in de kraamzorg 2010 1.Hoeveel kinderen heeft u? o 1 o 2 (tweeling) o 3 o 4 of meer 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o < 30 weken (27 weken) o 30-31 weken o 32- 33 weken o 34-35 weken o 36-37 o > 37 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Ja o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o kraamzorginstelling o verzekering o Internet/folders/boeken o Anders, ziekenhuis Nee (ga verder naar vraag 6) 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Ja (ga verder naar vraag 7) o Nee ik had hier geen recht op o Ik had recht op nazorg maar heb dit afgewezen, omdat: We na 15 weken ziekenhuis alles zelf wel konden. En we wilden graag (eindelijk) helemaal zelf voor onze kids zorgen, dus niet weer de zorg hoeven delen. (ga verder naar vraag 11) 6. Als de mogelijkheid er was geweest had u dan wel couveusenazorg willen krijgen? o Ja (ga verder naar vraag 11) o Nee 7. Hoeveel uur nazorg heeft u in totaal gekregen? Of krijgt u binnenkort? o 0 uur o 4 uur o 8 uur o 12 uur o 16 uur o > 16 uur, namelijk uur. 8. Vond u het aantal uren zorg voldoende of denkt u dat dit voldoende zal zijn? o Ja (ga verder na vraag 11) o Nee 9. Waarom vond u het aantal uren zorg onvoldoende? 10. Heeft u het gevoel dat u al uw vragen heeft kunnen stellen tijdens deze nazorg uren? o Ja o Nee 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o voedingstijden o baden van de baby o borstvoeding o temperatuur o kolven o kunstvoeding o navelverzorging o vitamines o slaaphoudingen o darmkrampjes o hygiëne o veiligheid o Anders, namelijk: Geen vragen 12. Hoe bent u verzekerd? o Basis o Aanvullend o Aanvullend Extra 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? Univé
1.Hoeveel kinderen heeft u? o 2 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren oudste 32- 33 weken (31w5d) jongste > 37 weken (40w0d) 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, verzekering 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Nee ik had hier geen recht op 6. Als de mogelijkheid er was geweest had u dan wel couveusenazorg willen krijgen? o Ja (ga verder naar vraag 11) 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? Het is al lang geleden maar destijds hadden we vragen over o voedingstijden o baden van de baby o temperatuur o kolven o kunstvoeding o slaaphoudingen o darmkrampjes o veiligheid o Anders, namelijk . . 12. Hoe bent u verzekerd? destijds Aanvullend, toen we zwanger bleken van de 2de aanvullend extra 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? Agis (gezinnenpolis) ... NB: alle vragen gingen over het jongste kind, mara ik heb het ingevuld voor mijn oudste, aangezien mijn jongste a terme is geboren en mijn oudste niet
1.Hoeveel kinderen heeft u? o 1 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o 33,4 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o verzekering 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Ja (ga verder naar vraag 7) 7. Hoeveel uur nazorg heeft u in totaal gekregen? Of krijgt u binnenkort? o 15 uur 8. Vond u het aantal uren zorg voldoende of denkt u dat dit voldoende zal zijn? o Nee 9. Waarom vond u het aantal uren zorg onvoldoende? Omdat je wel leert hoe het in het ziekenhuis moet, maar thuis is alles anders. De overstap is na zoveel weken ziekenhuis ZO GROOT, dat je na 15 uurtjes er alleen voor staat heel erg moeilijk is. 10. Heeft u het gevoel dat u al uw vragen heeft kunnen stellen tijdens deze nazorg uren? o Ja en Nee... 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? geen. 12. Hoe bent u verzekerd? o Aanvullend 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? zilveren kruis
Onderzoek naar de kwaliteit in de kraamzorg 2010 1.Hoeveel kinderen heeft u? o 1 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o < 30 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o Anders, Ziekenhuis 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Nee ik had hier geen recht op 6. Als de mogelijkheid er was geweest had u dan wel couveusenazorg willen krijgen? o Ja (ga verder naar vraag 11) 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o baden van de baby o borstvoeding o temperatuur o kolven o darmkrampjes o hygiëne o veiligheid 12. Hoe bent u verzekerd? o Aanvullend 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd?
Onderzoek naar de kwaliteit in de kraamzorg 2010 1.Hoeveel kinderen heeft u? o 1 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren 35 weken, 4 dagen 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: Kinderafdeling ziekenhuis 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Nee ik had hier geen recht op 6. Als de mogelijkheid er was geweest had u dan wel couveusenazorg willen krijgen? o Ja (ga verder naar vraag 11) 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? borstvoeding kunstvoeding 12. Hoe bent u verzekerd? o Basis o Aanvullend 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? friesland Bedankt voor uw tijd en medewerking
Onderzoek naar de kwaliteit in de kraamzorg 2010 1.Hoeveel kinderen heeft u? o 2 2. Na welke zwangerschapstermijn is uw (jongste) kindje geboren o 34-35 weken 3. Ligt uw kindje op dit moment nog in het ziekenhuis? o Nee 4. Weet u van de mogelijkheid tot couveusenazorg? Zo ja, hoe? o Ja, namelijk door: o kraamzorginstelling o kinderafdeling in het ziekenhuis 5. Heeft u kraamzorg (couveusenazorg) gekregen bij thuiskomst? Of krijgt u dit nog? o Ja (ga verder naar vraag 7) 7. Hoeveel uur nazorg heeft u in totaal gekregen? Of krijgt u binnenkort? o 12 uur 8. Vond u het aantal uren zorg voldoende of denkt u dat dit voldoende zal zijn? o Nee 9. Waarom vond u het aantal uren zorg onvoldoende? Bij mij ging het om een tweeling en er was onvoldoende tijd om voor beide de tijd te nemen. Het zijn mijn eerste 2 kindjes dus je wordt gelijk in t diepe gegooid! 10. Heeft u het gevoel dat u al uw vragen heeft kunnen stellen tijdens deze nazorg uren? o Nee 11. Waarover heeft u nog vragen m.b.t uw baby? Of denkt u vragen over hebben bij thuiskomst? o voedingstijden o temperatuur o kunstvoeding o navelverzorging o vitamines o slaaphoudingen o darmkrampjes Hoe bent u verzekerd? o Aanvullend Extra 13. Bij welke verzekeringsmaatschappij bent u verzekerd? CZ