Wij gaan morgen een midweek naar cp huttenheugte in een vip cottage. Wat moeten we ons voorstellen bij die ontbijt service?
Er zit iedere dag wat anders in, vaak 2 a 3 broodjes per persoon. Wij hadden een keer alleen maar kaiser broodjes maar we hadden ook een dag waarop we croisantjes kregen en pistoletjes. Er is van te voren niet te zeggen wat je elke dag zal krijgen. Maar heb je het over puur de ontbijt service die standaard bij de VIP service zit of heb je nog een ontbijt extra erbij geboekt?
Stel je er niet teveel bij voor. Wij hadden het op de Eemhof en ik had wat lekkerders verwacht. We hebben 1x croissantjes gekregen en bijna elke keer zaten er simpele zachte bolletjes bij. Ook geregeld kaiserbroodjes die al zacht waren.
Ah thanks voor de antwoorden! We hebben gewoon de normale ontbijt service die bij de vip cottage in zit, ik vroeg me af of we er van konden ontbijten of echt nog zelf ook ontbijt moesten mee nemen, maar dat laatste zal dus wel het geval zijn haha
Je krijgt in ieder geval niets meer dan alleen maar broodjes. Ik zou dus wel zelf het beleg enzo mee nemen of daar aanschaffen Het klinkt mooier dan het is hoor de ontbijt service. En ze mogen het tot 09:00 bij je bezorgen dus het is iedere dag ook maar de vraag hoe laat ze aan je deur hangen.
haal het wel optijd weg als het bezorgd is want anders is er nog een kans dat de vogels het aanvallen. zagen wij gebeuren bij de buren... en het zijn idd elke keer verschillende broodjes soms dat geen van ons alle ze lekker vond. Bij ons kwam het elke dag rond half 8/8 uur.
Bij ond zaten er ook een paar keer krentenbollen in en idd elke dag wel keizerbroodjes. Vers is het niet echt, maar ach... Het was wel erg makkelijk Ons werd op het park ook al aangeraden om de trolly buiten te zetten, zodat het niet aangevreten kon worden Leuk! Wij hopen vrijdag naar de hh te gaan