Kat in vuilnisbak was een 'grapje' - RTL Nieuws.nl En hier heb ik me vanmorgen dus even HEEL erg over op zitten winden Laten ze die vrouw eens 15 uur in een stinkende container opsluiten :x
Ik begrijp de grap ook niet, kan me er zo boos om maken :x ik heb 5 katten en ik zie het al voor me dat iemand dat doet, nou die kan beter maken dat tie wegkomt niet aan me poezekindjes komen
Ik fietste vanmo naar school met de kids op de fiets...lag er op de weg een poes, met allemaal bloed, overreden dus...ik keek meteen weg, mijn dochter schreeuwde heel hard: "mama die poes zijn oogje ligt eruit!!!!" Ze moest er zowat van huilen....en ik ook!!! En dan lees ik nu dit....wat een trut zeg, dat arme beestje zo in de vuilnisbak gooien!!
Mijn man had het gisteren gezien, maar godzijdank stond er een camera en hoorde de eigenaars de kat. Zou dat mens toch wat aandoen he! Is toch geen grap meer (Woest word ik daarom, sorry).
Wat een k*t wijf zeg! Dat moet ze niet met de mijne doen! Ik had 5 katten, zijn afgelopen week 2 katten in 2 dagen overleden...
Wat een kutwijf! Eerst een beetje de kat aaien en dan in de kliko gooien,gestoord. En wat als de vuilnismannen kwamen??? Ik mag het niet zeggen maar ik hoop dat iemand haar eens flink op haar smoel slaat. Trouwens ik denk niet dat het een grap was. Waarschijnlijk had ze een hekel aan katten en wilde ze van deze af.:x
dat was geen grap niks grappigs aan, laat die boete aub zo walgelijk hoog zijn dat ze dat goed gaat voelen.
kunnen we haar niet in een container opsluiten 15 uur lang? kijken of zij het dan ook zo leuk vind als de kat gek wijf of nie
Triest hoor!! Ik zou er niet aan moeten denken, om iets met mijn katten te doen! Het enige wat we hier regelmatig doen, is ze in de gang zetten, omdat ze al twee dolle honden achter elkaar aan rennen! Of de jongste krijgt eens een kleine tik op zn kont, omdat hij rustig al het eten van je bord pakt, als je even niet op let!
Achterlijk wijf:x Gelukkig dat het is opgenomen door de bewakingscamera, maar ik moet er niet aan denken dat ze dit 'grapje' vaker heeft uitgehaald....