Welke iPhone heeft een goede camera waar je ook portret foto’s goed mee maakt? Ik heb nu een iPhone 7 maar die camera is echt slecht. Ik hoef niet perse de aller nieuwste en formaat van de iPhone 7 vind ik wel prettig, mag ietsje groter maar echt velen malen groter moet hij niet worden
Ik heb de iPhone 11 (pro geloof ik) met de drie camera’s op de achterkant en die maakt echt bizar goede foto’s vooral in het donker. Ze zijn scherper dan van mijn sony spiegelreflex camera.
Ik ben heel tevreden met mijn iPhone 11. Maakt fantastische foto’s. Vooral de portretfoto’s zijn heel mooi, maar bv ook in het donker kan je geweldige foto’s maken. iPhone 11 pro zal dan neem ik aan nog een stapje beter zijn.
Als je niet al teveel geld uit wilt geven is een iPhone 8+ ook een hele goede. Mijn zusje heeft hem twee jaar gehad en was er zeer tevreden over. Je kunt er ook portretfoto's mee maken en ook goede foto's. Mocht je een groter budget hebben dan zou ik echt voor een iPhone 11 Pro gaan, die staat tot nu toe bekend om de beste fotokwaliteit.