Ik heb toen ik zwanger was het blad zwanger gekocht. Nu stond er toen ik zwanger was van dochterlief 2003/2004 een week na week reeks in zeg maar waar van elke week een plaatje stond hoe je ongeboren kind eruit zag per week en wat er met jou en je kind gebeurde in die week. Dit stond dus niet in dat blad. Nu wil ik de Groter groeien kopen, maar ik ben bang dat het daar ook niet in staat. Weet iemand dit? Of waar het wel in staat? Ik heb het namelijk nodig voor mijn zwangerschapsboek die ik ga maken voor de kleine, heb ik voor mijn dochter ook gedaan van begin tot eind en dat is harstikke leuk geworden.
In het boekje ZWANGER staat al twee jaargangen achter elkaar een groeikalender. Misschien heeft iemand uit je omgeving nog een mooie groeikalender.
Hier kun je van week tot week de ontwikkeling van je kindje volgen, met foto's en uitleg! (Ergens bovenin staat: 'week tot week')
ik weet niet of jij je hebt aangemeld bij moeders voor moeders? maar als die langskomen dan krijg je een tijdschrift waar die kalender in staat grtz Ramona
Idd van moeders voor moeders krijg je het tijdschrift 9 maanden, en daar staat zo'n kalender in. Maar dat tijdschrift kun je ook gewoon kopen, kost zo'n 5 euro geloof ik.
Hallo Mamma kitty Ik kreeg deze week toevallig de zwangerschap week na week agenda, ook heel leuk, staat ook valles over weetjes in en leuke teksten. helaas staan er geen foto's of plaatjes in over hoe je baby groeit. wel heb ik een tijdschrift gekocht, zonder plaatsjes maar een kalender daar staat op hoe groot in hoeveel weken
Heb me net aangemeld voor MvM., maar denk neit dat je een tijdschrift krijgt..maar ik ga wel ff zoeken. Bedankt!
het gaat mij erom dat ik het kan uitknippen en in een album plakken., Ik ga namelijk een zwangerschapsalbum maken
@ mamavkitty, je krijgt wel een tijdschrift van MvM, gewoon als extra, samen met de info! daar stond ie bij mij in!
Ik print al uit wat er elke dag gebeurt met mij, wat ik voel en meemaak zeg maar dus als dat andere ook uitgeprint is, vind ik niet mooi