Hee meiden, We hadden hier een lang topic (ik vind het zo zwaar om alleen te zijn..). Maar die is nu gesloten, hoe gaat het met jullie nu? Hier ons eigen plekje, 11 dec '13 sleutels 27 dec '13 erin getrokken, al helemaal gesetteld Nog wel een hoop gedoe rondom instanties Paar mnd terug diagnose depressie gesteld, antidepressiva voor gekregen en loop nog bij mn maatschappelijk werkster. Verder toegelaten in beschermingsbewind (alleen is er nog niks overgedragen zuuuucht) Mn meisje doet het super! Wel toe aan een man in mn leven.. leek er even op dat het ging gebeuren maar helaas mocht dat niet zo zijn. vooral in de avonden is het af en toe best eenzaam.. Liefs x
Zat niet in het eerdere topic, maar tijd geleden hier al wel vragen gesteld.... Na bijna een jaar lijkt het hier aardig op de rit. Afspraken zijn gemaakt bij de mediator en morgen is het tekenen en wachten op goedkeuring van de rechter. Dan. ben ik ns bijna een jaar eindelijk ook officieel gescheiden... Emotioneel al wel enorme sprongen gemaakt en weet nu zeker dat ik de enigste juiste keuze heb gemaakt! Kleine meid gaat het ook steeds beter mee, ons huisje meer eigen gemaakt. Kortom we zijn lekker op weg. Nu wacht ik nog op aanvulling uit de bijstand op mijn ww (sinds november) maar lijkt nu bijna rond te zijn. Over een paar maandjes wordt mijn dochter 4 jaar en hoop ik ook weer een leuke baan te hebben. Het missen van een man in je leven (een leuke man ) herken ik wel. Ik heb onlangs een leuke man leren kennen. Die zelf ook gescheiden is en een kindje heeft in dezelfde leeftijd als mijn dochter. Ik ben nog erg voorzichtig maar we zien wel waar het heen zal leiden.
Ik zat wel even in het topic, vriend en ik waren vorig jaar 3.5 maand uit elkaar, nu gelukkig weer samen en het gaat goed! Erg blij, voor sam natuurlijk ook. Sam word bijna 4
Wat goed! wat zullen er lasten van je afvallen. En geniet van het prille begin van hopelijk een nieuwe liefde meis
Elsie wat leuk dat jullie weer samen zijn!!! Mnonc we hebben al gepbt. Maar je komt er wel hoor meid! Lievemommy10 wat leuk dat je een beginnende vlam hebt wat spannend allemaal. Ik heb ook in dat topic geschreven. Zoals jullie zien nu zwanger van mijn 2e kindje , een dochtertje, van dezelfde donor als mijn zoontje. Behoefte aan een relatie heb ik nog niet. Zoveel in mijn huwelijk gebeurd wat me wel behoorlijk beschadigd heeft.