ouderschapsplan

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door newdawn, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Ik moet nu een plan opstellen en wil er eigenlijk in vastleggen dat de nieuwe vriendin van mijn ex mijn dochter niet te zien krijgt, voorlopig. Het is niet dat wij samen besproken hebben om uit elkaar te gaan, dan was het anders geweest. Ik ben maandenlang bedrogen door hem en de nieuwe. Dat hij onze dochter nog te zien krijgt daar kom ik niet onder uit, maar kan ik dit vastleggen? Ik vindt het een verschrikkelijk idee dat de nieuwe met mijn dochter zit te spelen. Hij woont nu ook bij haar een dik uur rijden verderop.

2. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
  3. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Uhhh nee dat kan niet. Hoe zuur dat ook is. Je kan proberen een afspraak te maken met je ex maar er is geen enkele wet die hem verplicht zich daaraan te houden.
    Focus op jezelf en niet op haar. Als hij debat dat het bij haar beter gaat zijniet dan ben je hem liever kwijt dan rijk.
    Succes!

4. Brilli

Brilli Actief lid

23 okt 2014
    293
    57
    28
    Herkenbaar verhaal... Ook ik ben enorm lang bedrogen door ex en zijn nu nieuwe vriendin. Het idee dat zij ook tijd met mijn kids door zou gaan brengen, vreselijk!!
    Maarja, inmiddels weet ik dat het niet te voorkomen is, al doet het nog steeds wel pijn. Vooral als de kids enthousiast terugkomen met verhalen over hoe leuk het met haar was.
    Tja, dat is flink slikken maar aan de andere kant voor de kids ook fijn dat ze het naar hun zin hebben. Dat is uiteindelijk waar het om draait, en mijn persoonlijke gevoel over haar probeer ik er echt buiten te houden.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina