IHoi, Ik heb even advies nodig Ik moet nog 4 weken werken en dan heb ik verlof. Maar ik ben gewoon heel erg moe en heb heel veel last van hardenbuiken dat had ik alleen maar savonds maar nu ook al overdags en sinds vandaag ook last van menstruatiepijntjes in me onderbuik. Nu zit ik te twijfelen om ipv van 4 weken 6 weken van te voren te gaan Weet alleen niet zo goed of ik het wel of niet moet doen. Me man zeg ga gewoon lekker 6 weken van te voren dit kan ook niet langer jij zit niet lekker in je vel en ik heb savonds helemaal niks aan je want je bent moe en lig bijna de hele avond te slapen. Wat zouden jullie doen? Ik ben namelijk niet iemand die snel zeurt over iets of iets laat merken maar nu valt het me wel heel erg tegen voel me ook erg depri en kan wel huilen. Of zal ik met de verloskundige overleggen om 2 of 3 uur korte te gaan werken per dag. Maar ook dan moet ik volgensmij 6 weken van te voren Groetjes brien
klopt, als je je (gedeeltelijk) ziekmeld dan moet je 6 weken van te voren met verlof, als ik je verhaal zo lees zou ik 6 weken van te voren met verlof gaan en nu de laatste 2 weken ook wat minder gaan werken, je hebt een bevalling voor de boeg meid, da's niet niks hoor, die harde buiken geven aan dat je het rustig aan moet doen, een waarschuwing van je lichaam, luister ernaar
Ik zit ook met hetzelfde probleem. Erg moe en harde buiken. Vandaag eindelijk toegegeven en aangegeven dat ik minder wil gaan werken per dag, ik trek het niet meer. Rond 15.00u zit ik al te knikkebollen achter mijn pc op mijn werk. Morgen heb ik een gesprek, ik zie er best tegenop. Ik ben iemand die heel moeilijk werk uit handen kan geven, laat staan toe kan geven dat ik het niet meer kan. Maar ja, vanmorgen zat ik voor ik naar mijn werk moest weer te huilen van vermoeidheid op de bank... Toch maar even doorbijten, en (even bot gezegd) schijt hebben aan hoe ze het gaan oplossen.
Ik ben net voor gesoprek geweest. En ze waren heel erg begrip vol. Ik ga nu 1 febuari met verlof. Ze waren erg blij dat ik het aangaf en mocht ik me een dag niet lekekr voelen of wat dan ook kon ik me ziek melden omdat ze nu op de hoogte zijn. Ik voel me heel erg opgelucht. Het is nu nog even 2 weken doorbijten maar voel me nu al stukke beter dat ik straks lekker van me verlof kan genieten. Dus praten helpt! en vaak zijn ze nog begripvol!
Vanwege de vermoeidheid heb ik deze week geregeld dat ik gebruik ga maken van de regeling voor 2 uur extra pauze... alleen ik kan het voor of na werktijd nemen. Vooralsnog ga ik om half 10 beginnen. En kan evt eerder stoppen wanneer ik erg moe ben. Maar je gaat over 2 weken alsnog met verlof, lekker uitrusten dan maar.
da's ook niet goed he? gewoon doorkachelen, veel vrouwen doen dat, uit plichtsbesef of schuldgevoel, draai dat eens om en besef je hoe belangrijk rust is voor je beeb, dat is 1000% belangrijker