Hallo meiden, Kun je ovkorting ook eerder betaald krijgen dan pas aan t eind v het jaar? Zo ja via welke manier dan? Wat moet ik zowiezo regelen om ovkorting te krijgen via de belastingdienst? Alvast bedankt voor jullie hulp! Liefs mamakaatje
Volgens mij kun je dit ok maandelijks terugkrijgen. Ik vraag het zelf per jaar terug. Je kunt dit allemaal regelen via de site vd belastingdienst.
Je vraagt gewoon om een voorlopige aanslag/teruggave, hierbij krijg je dan maandelijks een bedrag. Het is vergelijkbaar met de VT voor bijv hypotheekrente aftrek. Je moet dit inderdaad vie de site van de BD aanvragen.
Iss via voorlopige teruggave van de bd. ik krijg het hier ook. Het is trouwens alleen nog dit jaar, de korting is vanaf 2013 afgeschaft.
Is het al zeker dat het in 2013 afgeschaft wordt? En hoe zit dat dan als je dan nog ouderschapsverlof hebt lopen, weet iemand dat? Ik heb namelijk tot december 2013 ouderschapsverlof. Wil dat zeggen dat ik dan vanaf 2013 geen ouderschapsverlofkorting meer krijg?? Dat zou wel mooi balen zijn!!
Volgens mij is t nog helemaal niet 100% zeker hoor dat t wordt afgeschaft maar acht de kans vrij groot helaas.
Het is niet 100% zeke rnog, maar voor een groot gedeelte wel . Betekend inderdaad dat alles wat in 2013 valt je geen korting meer op zou krijgen.