ouderschapsverlof afgewezen

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door ruby82, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Liqueske,

    ik ben blij dat je er uit bent gekomen voor jezelf. Het blijft eigenlijk oneerlijk dat jij je functie op moet geven. Ga je nu ouderschapsverlof opnemen voor je andere uren of ga je je contract tot 24 uur terugbrengen? Ik kan me wel voor stellen dat je er toch alles aan doet om de arbeidsverhoudingen netjes te houden, maar het wordt je wel moeiijk gemaakt zo.
     
  2. liqueske

    liqueske Actief lid

    7 aug 2009
    165
    0
    0
    ja ik ga wel ouderschapsverlof opnemen, 13 uur per week. het filiaal wat ze in gedachten heeft maar nog niet kan prijsgeven, verwacht ze niet dat ik daar niet wil staan en ook qua dagen verwacht ze geen problemen, dat zal wel loslopen. ben benieuwd hoe alles gaat lopen. ik heb iig de koopzondag terug kunnen brengen naar 1. dus dat is mooi. verder denk ik dat de arbeidsverhouding normaal is gebleven gelukkig. dus al met al heb ik er denk ik het hoogst haalbare uit kunnen halen zonder gezeik. en daar doen we het voor.
    over een half jaar krijgen we waarschijnlijk een andere districtsmanager, ben benieuwd hoe de situatie dan gaat lopen.
    dus misschien kom ik dan weer hier mijn hart luchten haha
    het helpt iig wel heel erg, om alles te relativeren enzo

    dus dames THNX!!!!

    groetjes liqueske
     
  3. lexy4

    lexy4 Fanatiek lid

    17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Even in het kader van het ouderschapsverlof: wie weet hoe het zit als je ouderschapsverlof opneemt en vervolgens je contract niet verlengd wordt. Worden de uren die je voor je ouderschapsverlof werkte meegenomen voor de WW of de uren verminderd met het ouderschapsverlof?
     
  4. elisa83

    elisa83 Bekend lid

    15 feb 2009
    773
    0
    0
    ruby,
    ik heb niet alle pagina's gelezen, maar bij ons op het werk heeft zich ook zoiets voor gedaan bij collega. zij heeft nu 1 jaar 6 uur per week ouderschapsverlof. het was een heel gedoe, maar door te praten is het haar gelukt.
    een andere collega heeft haar poot stijf gehouden en die is nu uit het team..
    succes ermee!
     

Deel Deze Pagina