werken wel of geen schuldgevoel naar je kindje

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door ona81, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Hoi allemaal,

Ik ben tot 7,5 maand thuis geweest bij mijn zoon, heerlijk!
    In principe zou ik tot 6 mnd thuisblijven, maar was er toen echt nog niet aan toe te gaan werken. Dus verlengd ouderschapsverlof.
    Nu ben ik weer een week ana het werk en dat gaat prima. Ik zit er nog niet helemaal in en het is nog wat zoeken naar een ritme, maar het bevalt me goed. OP het werk houd ik de telefoon dicht bij me, maar ik voel me niet schuldig tov mijn zoon. Is dit gek, hebben meer moeders dit? Ik voel me daarover een beetje vreemd, omda tik er eerst zo tegenop zag.

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Ik ben blij voor je dat het juist goed gaat zo. Je moet je ook helemaal niet schuldig voelen hoor. Geniet dat je weer ook wat voor jezelf hebt naast het moederschap. Je kindje zal echt niets tekort komen. Tegenwoordig is het ook heel normaal om werkende moeder te zijn.
    Zelf ervaar ik ook dat als ik werk, ik meer geniet van het moederschap. De tijd die je dan besteed met je kindje is dat waardevoller.
    Dus nee, het is niet vreemd dat je je niet schuldig voel. Juist beter zo. Geniet maar lekker;)

3. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Dank jewel!
    Fijn te horen. Ik dnek vooral dat ik nog even mn weg moet vinden en daar rust in moet krijgen.

Deel Deze Pagina