Half maart had ik weer moeten beginnen met werken, maar door complexe bevalling toen in de ziektewet gekomen. Inmiddels ben ik weer mobieler en aan het nadenken over weer aan het werk gaan. Situatie nu is te vergelijken met ernstige bekkeninstabiliteit. Voor lopen nog afhankelijk van rollator/krukken. In een houding zitten/staan houd ik nog niet lang vol. Iemand tips/ervaring hoe weer op te bouwen? Ik werk voor een adviesbureau dus zou door het land moeten reizen en op verschillende locaties moeten werken.
Lijkt me een vraag voor de bedrijfsarts! Die zal je werkgever ook moeten adviseren/opdragen wat je mag. Klinkt alsof t bedrijf aangepast werk moet zoeken voor je
Zal mogelijk ander werk worden binnen het bedrijf. Ik was op zoek naar mensen die een vergelijkbare ervaring hebben, maar weinig zo te zien. Bedankt voor jullie reacties. Morgen voor het eerst naar de bedrijfsarts, die was zelf een aantal maanden ziek...
Ik heb daar wel ervaring mee.. (helaas) Mijn zoontje is alweer volgende maand 2 maar de zwangerschap was een hel postnale depressie (werkte wel vanaf 3 maanden wat minder dus halve dagen) de bevalling ging goed maar de kraamtijd was verschrikkelijk. Bekkeninstabiliteit in de ergste vorm en een gekneusde schaambeen.. puntje bij paaltje ik kon Niet lopen en moest zelfs leren lopen.. maanden heb in gelegen of was ik afhankelijk van de rolstoel en daarna langzamerhand met goede fysio over gegaan op krukken. Qua werk zou het moeilijk worden aangezien ik in de zorg werk dus dan weet je het je bent continu afdeling op en af aan het lopen.. de leidinggevende heeft een afspraak gemaakt bij de bedrijfsarts en ik mocht licht aangepast werk doen.. het vervelende was dat juist al het lichte werk niet meer onder loondienst viel en werd uitbesteed aan vrijwilligers dus moest ik wel weer op zoek gaan naar iets anders en dat was er niet. Toen kreeg ik een functie aangeboden waar ik zittend werk mocht doen om geleidelijk toch weer de zorg in te gaan. Ik werk al bijna een jaar weer in mijn eigen functie en loop en sport weer heerlijk! Mocht je erover willen praten kan je een pb sturen