Hallo UWV webcare team, Mijn werkgever geeft aan dat er zwangerschapsverlof voor mij is aangevraagd, echter kan ik dat niet terug vinden op "mijn UWV". Tevens zou ik het moeten kunnen zien in het intranet programma van ons werk, alleen daar is ook niks te vinden. Eind december zou ik met verlof gaan, maar vraag me werkelijk af of dat dit wel goed is aangevraagd? Groeten Puk 2015
Beste Puk2015, Je gaat eind december met verlof. Je vraagt je af of de werkgever dit goed heeft geregeld. Het verlof kan tussen 4 en 2 weken voor de ingangsdatum van je verlof aangevraagd worden. Het kan dus zijn dat de werkgever dit nog niet heeft gedaan. Twijfel je of het wel goed is gegaan? Dan raad ik je aan te bellen met 0900 9294. De collega kan dan kijken of de aanvraag goed is binnengekomen. Op Mijn UWV kan je alleen eventuele correspondentie zien , de status van de aanvraag kan je hier niet volgen. Ik wens je alvast een heel fijn verlof toe. Met vriendelijke groet, Yvonne UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare