Hallo allemaal, rond de zomer gaan wij met ongeveer 20 meiden een dagje weg. Ieder jaar organiseren anderen dit weer. Dit jaar moet ik het mee organiseren. Mijn vraag is of iemand nog leuke/originele ideeën heeft. afgelopen jaren hebben we het volgende gedaan: - high tea - naaktportret - ik hou van holland spel - parfum maken - fotospel - uiteten - buggy rijden - uiteten - opstap - fietsen - disco dansen - koken Ik hoop dat jullie nog leuke ideeën hebben!!
workshop zilverkleien of sieraden maken? Er zijn ook van die entertainmenthallen waar je van alles kunt doen (bijv. lasergamen, karten, bowlen etc.). Wat ook leuk is: grotbiken/grot-quad rijden, in de grotten van Valkenburg. Kan je daarna meteen naar de kerstmarkten in de grotten daar. Happen en stappen in een leuke stad (stadswandeling met voor-, hoofd- en nagerecht steeds een ander restaurant). Succes!
workshop buikdansen?of afrikaanse dans? of djembe? moet je van houden maar is ook erg lekker voor je lijf! boottochtje yoga lachdag smartlappen zingen! of dit: City Games GPS spel Amsterdam | DagjeWeg.NL of: Kreactief | DagjeWeg.NL + 3 reviews en: Punteren en watersurvival in Giethoorn | DagjeWeg.NL + 1 review in iedergeval staat op deze site heel veel! per regio en wat je zelf wil. Vriendinnendag en vriendinnenweekend, zussendag en meidenavond tips veel plezier!